понедељак, 2. јул 2018.

Pisamce Lukaču


piše: S.V.

Lukaču, neopisivo si jadan, ali nisi za žaliti. Za kazniti si, drakonski, zakonom.

Sve što ste ti, Ilić, Ćulum i Lubura pokušali podmetnuti Ubijenom Davidu Dragičeviću, sve što ste pokušali sakriti, sve što ste pokušali slagati, izmanipulisati... ja sam argumentima razbio u paramparčad.

Lažeš kako MUP RS nije poslao Izvještaj Tužilaštvu da je u pitanju zadesna smrt Davida Dragičevića.

Pročitaj izjavu Želimira Lepira pred Anketnim odborom, u kojoj to eksplicitno tvrdi, pod uslovom da znaš da čitaš. Bar sričeš.

Sad bi ti kao hapsio Ubice, a štitiš ih već duže od tri mjeseca. Upravo toliko ja tvrdim da je Ubistvo, a ti suprotno.

Gdje je sada taj tvoj Tim? Vidiš da je moj bolje radio.

Gdje je LSD? Jeftini. Da ne nabrajam dalje, jadniče.

Ako se ispostavi tačnim da je Tužilaštvo donijelo kvalifikaciju Ubistvo, a trebalo bi, ti nećeš prestati da štitiš Ubice i Naručioce Ubistva. Kao što si to činio i na ovom zasjedanju Skupštine.

Ja ću i dalje da razaram tvoje bolesne postavke, kao što sam argumentima razorio i lažne, falsifikovane obdukcione nalaze. I još mnogo toga. Što ste ti i tebi slični naručili, kako bi zataškali likvidaciju.

Jadniče, toliko si van sebe da javno prijetiš poslanicima i izlaziš iz sale vani da se tučeš. Toliko o tvom mentalnom sklopu.

Ti nisi ministar, ti nisi ništa. Samo Nečovjek. I Saučesnik u Ubistvu Davida Dragičevića, što sam ja dokazao i nastaviću u tom pravcu.

I da znaš - i u narednim danima ću nastaviti da razbijam tvoju prljavu, manipulativnu, laživu postavku oko Ubistva Davida Dragičevića, tvoje pokušaje da istragu usmjeriš u krivom smjeru.

I nastaviću to da činim, sve dok te ne presude. Ne samo zbog zataškavanja Ubistva Davida Dragičevića, već i drugih zlodjela koja si počinio.

Sad možeš izaći vani i početi udarati glavom od zid. Da se malo smiriš. Trebaće ti to, jer za tebe idu jako teški dani.

P.S. Ovaj put, dok si pričao gluposti i notorne laži o meni u parlamentu, zaboravio si na prefiks - strašni (bloger). Iako sam ja za tebe Prestrašni!
(nastaviće se)