среда, 11. август 2021.

Pusy dr Tilu Lilu Vlade Đajića, Stanko Đurić, istetovirana mica, prvo prijeti, a onda se prestravi upitan hoće li me on “skloniti sa zemlje” i pobjegne sa FB

Stanko Đurić Pusy

Piše: Sloboda Vasković


Rijetkost je da komuniciram sa onim koji mi prijete putem FB ili na neki drugi način. 



Međuttim, pusy Stanku Đuriću, koji mi je danas zaprijetio da će me “neko skloniti sa zemlje”, čineći to, navodno, u ime Dragana Lukača i njegovog bivšeg zeta Nedeljka Lubure, a u stvari u ime dr Tilu Lilu Vlade Crte Đajića, dao sam priliku da mi odgovori da li je on taj koji će me “skloniti sa  zemlje”?



Umjesto da odgovori na stranici, Pusy je prvo pobjegao u inbox, gdje je pokušao da primiri stvari.




Insistirao sam da mi odgovori da li je on taj “Obilić” koji će da me ukloni, ali pusy, kao i svaka pusy, počeo je da bježi od teme. 



Počeo je da vrda, da ciči i idiotskim pitanjima pokušava da se izvuče iz, za njega, nepodnošljiive situacije u kojoj se mora izjasniti da li će da me ubije ili neće?!



Maršnuo sam džukelu, što je greška, jer sam trebao reći “pis”, ali dešava se.



Nedugo potom, Pusy je obrisao komentar na mojoj FB stranici. I nestao u Crtinom kokainskom rektumu.


Za kraj, kako znam da je Stanko Đurić Pusy, istetovirana Crtina mica, prijetio u njegovo ime?


Zato što mu supruga Vesna Tutuš-Đurić radi na UKC RS. A dijele i zagrljaje i neke druge "vrijednosti", što se vidi na zajedničkoj fotograffiji, koju mi je poslao upravo Pusy kako bi pokazao bliskost sa Crtom! 


Crta i Pusy

Što se tiče Lukača, on jeste prebio svog bivšeg zeta Luburu i to vrlo žestoko, a što se tiče prijetnji koje je u njegovo ime izrekao Đurić, kako bi prikrio FLEXibilnog Crtu, neka to zajedno rasprave u Sektaškim redovima.


Samo da Lubura ponovo ne fasuje; Led je na izmaku, velike su vrućine!


I za kraj, uskoro “nova ploča” o Crti i njegovim političkokokainskim uratcima!