уторак, 5. март 2024.

Nešić, Zoran i Nikolina Šljivić angažovali batinaše da prebiju, do invaliditeta, člana moje porodice u Istočnom Sarajevu

Piše: Slobodan Vasković


Nenad Nešić, Zoran i Nikolina Šljivić angažovali su batinaše koji imaju zadatak da prebiju do invaliditeta člana moje porodice u Istočnom Sarajevu, kao osvetu za moje pisanje o ovoj kriminalnoj grupi.


Ova informacija saopštena mi je iz bezbjednosnih krugova, koji posjeduju dokaze o dogovoru za napad na člana moje porodice.


Da situacija nije bezazlena svjedoči i podatak da je Šljivićeva, prethodnih dana, dva puta zvala člana moje porodice koji na njene pozive nije odgovarao, ali ima skrinšotove tih poziva.


Cilj je bio da ga namami van kuće u večernjim časovima kako bi ga batinaši dočekali i pretukli. 


Kada joj to nije pošlo za rukom, slala mu je poruke u ranim jutarnjim časovima i na taj način ga uznemiravala, što je, takođe, zadokumentovano.


Opasnost po moju porodicu u Istočnom Sarajevu nije prestala, a činjenica da Šljivićeva, prema informacijama bezbjednosih službi, ima namjeru da napusti BiH na neko vrijeme, ukazuje da na taj način pokušava sebi napraviti alibi, dok batinaši koje su ona, njen muž Zoran i Nešić angažovali, ne urade svoj prjavi posao.


Sve ovo objavljujm kako bih na vrijeme upozorio šta je kriminalni trojac osmislio kao osvetu za moje pisanje o njihovim zločinačkim poslovima.


Srećom, na vrijeme sam saznao za jezive planove navedenih, kao i da postoje konkretni dokazi o dogovoru kako napasti člana moje porodice, tako da sam mogao da dio porodice, koji živi u Istočnom Sarajevu, obavijestim o nasilnim namjerama kriminalaca.


Bez obzira na ove brutalne prijetnje i namjere da se meni osveti napadima na članove moje porodice koji žive u Istočnom Sarajevu i sa mojim pisanjem nemaju nikakvog dodira, nastaviću, kao i dosad, da raskrinkavam kriminalce. Poseban akcenat staviću upravo na pomenute, jer me ni na koji način ne mogu zaplašiti niti mogu zaplašiti članove moje porodice u Istočnom Sarajevu.


Jedini koji nakon svega trebaju biti zaista uplašeni su Nešić i Šljivićevi čiji su nasilni osvetnički planovi zadokumentovani od bezbjednosih službi.


Da podsjetim, ovo nije prvi pokušaj ataka na nekoga od članova moje porodice. Već sam ranije javnost obavijestio o tome kako je Nešić pod dejstvom opijata i u pratnji nekolicine batinaša pokušavao da isprovocira jednog člana moje porodice kako bi izazvao fizički sukob. 


Takođe sam javnost obavijestio o tome da je Nešić dva puta prijetio meni u Savskoj ulici u Beogradu, gdje se nalazi Palata pravde, u kojoj smo imali ročišta po njegovoj tužbi protiv mene. 


Budući da se veoma loše proveo u oba ta slučaja, očito je nasilni sociopata odlučio da se osveti tako što je angažovao batinaše koji bi trebalo da se obračunaju sa članom moje porodice.