петак, 18. јул 2014.

Kljajčin pisao Simonoviću: Anđelko Kozomara me ucjenjuje


Opremio: S.V.


Goran Kljajčin, bivši direktor Fonda zdravstva RS, ponovo je teško optužio Anđelka Kozomaru, odgovornog urednika „Euro Blica“, da ga ucjenjuje.

Kljajčin to posebno naglašava u pismu koje je 16.07. ove godine uputio Veselinu Simonoviću, glavnom i odgovornom uredniku „Blica“.

Razlog za Kljajčinovu reakciju su tekstovi u „Euro Blicu“, koji su emitovani ovih dana, a koje on pominje u svom pismu.

Ovo nije prvi put da Kljačin javno optužuje Kozomaru za ucjene, a učinio je to i u jednoj ranijoj reakciji (23.10.2012) na pisanje „Euro Blica“, koju taj list nije objavio. Ali jeste ovaj blog (vidi vezani tekst).


Sukob Kozomare i Kljajčina datira iz vremena kada je potonji bio direktor Fonda zdravstva RS. Kljačin je zajedno sa Rankom Škrbićem uništio ne samo Fond zdravstva, nego i zdravstvo RS u cijelosti.

PISMO KLJAJČINA SIMONOVIĆU

Блиц

Главни и одговорни уредник

Поштовани господине Симоновићу,

Поново сам принуђем да Вам се обратим, јер сам у  издању „ЕуроБлица“ од 14.7.2014.  по ко зна који пут помињан у негативном контексту, иако више од годину дана не обављам функцију директора Фонда здравственог осигурања РС. 

У рубрици „губитник“ уређивачки колегијум је мене лично оптужио да наводно „због малверзације са цијенама петовалетних вакцина, нова управа Фонда не може да склопи уговор са добављачима“ ?!

Питам се како ја могу бити крив за нешто, посебно када су у питању вакцине,  када више од годину дана нисам ни на једној јавној функцији?! Посебно ми није јасно како могу бити крив због наводних малверзација са цијенама вакцина, када нисам  ни обављао функцију директора, када су оне уведене у систем обавезне имунизације.

Ово су тако очигледна питања са очигледним одговором, али уређивачки колегијум „играјући се жмурке“ са јавности вјешто то прикрива и свјесно искривљује чињенице. То свакако не иде у прилог објективном новинарству у који се одговорни уредник „ЕуроБлица“ заклиње.

И овај покушај једино могу да схватим да и даље један човјек не одустаје од намјере да
сатанизује моје име у јавности користећи дневне новине као лично средство за његове фрустрације.  Уређивачка политика „ЕуроБлица“ већ неколико година је у служби само одговорног уредника тих новина који се обрачунава са свима који нису пристали на његове уцјене.


Ја сам на својој кожи осјетио како је бити уцијењен од стране дотичног, али ми је драго да и поред констатног јавног блаћења мог имена,  нисам постао жртва рекетирања.

Лично ми је жао што је „ЕуроБлиц“ од једне угледне новине, за вријеме Анђелка Козомаре постао лист обојен жутилом и средство за манипулацију и обмањивање јавности.

Надам се, уважавајући Ваш кредибилитет, да ћете стати у крај оваквој уређивачкој политици, јер у противном ћу бити принуђен да своја права потражим на суду.

Вјерујем да је Вама посебно стало да „ЕуроБлиц“ буде објективна и професионална медијска кућа, али је нажалост са оваквим писањем далеко од тога.


С поштовањем, Горан Кљајчин

Vezani tekst: Afera “Kozomara” (3): Urednik “Euroblica” Anđelko Kozomara izvarao Hypo banku