субота, 8. октобар 2022.

Kratko obavještenje za Osmicu, Osmana Mehmedagića, direktora OSA BiH

Piše: Slobodan Vasković


Osmice, počni lagano da se pakuješ.


Uskoro ideš u pritvor; Ne mogu ti precizirati dan, a nije mi to ni posao, ali ti je vrijeme da osnovne stvari složiš u neki ruksačić.


Kad dođu po tebe, ruksak na rame i ćelija.


Vjerujem da se mnogo ne brineš; Valjda si se pomirio sa činjenicom da zadugo nećeš na slobodu. Pisao sam o tome vema često i naveo cijelu kompoziciju punu razloga.


Ja sam te raskrinkao na narkodlirea, zaštitnika drugih narkodilera, plus brojna kriminalna djela; Red je da te ja prvi obavijestim da se spakuješ.  


Još detalj: Elvis Keljmendi je u kućnom pritvoru. Ti znaš šta to znači ako je tvoja desna ruka puštena iz pritvora u kućni pritvor.


Keljmendi zaista uvijek misli na tebe - ostavio ti je svoju ćeliju.