среда, 5. мај 2021.

Javno “Zlatno tuširanje” Igora Žunića


piše: Slobodan Vasković


Znao sam da Igor Žunić, Mentalna Gnusoba, voli “Zlatno tuširanje”, što sam i objavio u tekstu 05.05.2021.


Međutim, do objave tog teksta, nisam znao da voli Javno “Zlatno tuširanje”, pa kad voli, ništa drugo mi ne preostaje nego da ga Javno i “Istuširam” specijalnim “Zlatnim tušem”.


Žunić je na svom Tviter profilu prvo objavio: “Danas su me zvali posrednici da Vaskoviću prebacim 5.000 KM da ne piše o meni na svom portalu. 

Poručujem i njemu i njima da mene niko ne može ucijeniti niti mi obraz uprljati. Neka bolesni baletan laže i dalje. Čak ga neću ni tužiti jer je bolestan čovjek za bolnice a ne za suda”.



Krenimo redom sa “Zlatnim tuširanjem” Žunića od bolesne i lažive mu glave do bolesne pete.


Prvo, Žuniću, jade jadni, fale ti dvije zapete u tvitu.


Drugo, Žuniću, bijedniče mali, nema potrebe da mi išta poručuješ, objavi imena tih “posrednika”, a potom i njihove “veze” sa mnom. Kada sam ih kontaktirao, na koji način; Objavi njihove brojeve telefona, imena i prezimena; Sve! Ali, pazi bijedniče, nemoj da falsifikuješ, kao što si falsifikovao biračke spiskove za lokalne izbore u Derventi.


Volio bih i ja da saznam njihova imena! I način na koji su vezani sa mnom.


Treće, Žuniću, fukaro mala, šta god slažeš na svom Tviter profilu nećeš me spriječiti da nastavim da te tuširam “Zlatnim tušem”, kad već voliš. 


Izgleda da ti je malo da te samo Milorad Dodik i tvoje konkubine “Tuširaju”, pa, perverzno, želiš da to učinim i ja. Kad već hoćeš, iako mi je gadno to činiti po tebi, mentalnoj Smrdljivoj Septičkoj Jami, nije problem.


Kakva su vremena došla?! Nikada ne znaš kada ćeš neku Gnusobu morati baš “Istuširati”!



Idemo dalje već poprilično dobro “Istuširani” Žuniću - da lažeš i izmišljaš potvrdio si sam već u sledećem tvitu u kojem pišeš: “Danas sam zvao advokata, Vasković nema adresu, nema imovinu na sebi, praktično ne postoji. Odlučio sam da ga ne tužim, izgleda da nema smisla, ali mene neće ucijeniti. Ako tako zarađuje na čast mu. Mene ne može ucijeniti koliko god lagao”.


Pa ti, nesretniče, sam sebe demantuješ, jer navodiš - “ako tako zarađuje”, što je već tvoje lično bacanje velike sumnje na ono što iznosiš, a posebno na tvoje “posrednike”.


Dobro sad napregni oči “Zlatnim tušem” detaljno Istuširani Žuniću - Tek ću da te demontiram u narednim danima, nedjeljama i mjesecima i nikakve tvoje male, prljave i podmukle laži i objede neće spriječiti tu demontažu.


Sa svojim “posrednicima”, koji su iste fele kao i ti, možeš nastaviti grupno “Zlatno tuširanje”, od mene ti tek slijedi “Dominacija”.


Znaš, “Lutko” sa naslovne strane šta je “Dominacija”; Uživaćeš!!! (Ako ne znaš šta je "Dominacija", u šta sumnjam, slijedii ti Koprofagija; Već danas si je sa ova dva laživa tvita upražnjavao, a tek ćeš je iskusiti.)


Posebno će biti nemilosrdna, jer si, govno jedno malo, odlučio da pokušaš da se zaštitiš od iznošenja istine o tebi, tvom kriminalu i hohštapleraju, na tako plitak i idiotski način.  


Šta da ti radim; “Tuširanja” redom “Zlatna” ti tek slijede, potom i “Dominacija”; Kako tebi, tako i onim rektalnim alpinistima koji ti terciraju, a što se tiče Srđana Mazalice, s njim ne bih ni pod obrisao, u tolikoj mjeri je ljigav. Što, opet, vašem Glavnom Tipu, koji vas redovno “Tušira”, ni najmanje nije smetalo da sa njim obriše stranačke patose.


Valjda je poslije toga oprao ruke razređivačem!