недеља, 18. август 2019.

Nakon što ga je policija brutalno privela, maltretirala i, po svemu sudeći, opljačkala, uslijedile nove prijetnje Svetozaru Mihajloviću: ''DRINA i SAVA NISU DALEKO OD BIJELJINE''; Mihajlović: Bojim se da Mafija preuzima državu





Svetozar Mihajlović, nekadašnji predsjedavajući Savjeta ministara BiH, aktuelni član Senata RS i ugledni semberski privrednik,  iznio je nove činjenice koje su se desile nakon njegovog hapšenja u Bijeljini prije tri dana.



’’Potvrdile su se i obistinile moje sumnje, a to je da sam opravdano zabrinut za svoju bezbjednost i bezbjednost svoje porodice, upućene su mi ozbiljne prijetnje od meni nepoznatog lica’’, bilo je prvo što je rekao Mihajlović.

"Sinoć oko 19.40 časova, nakon popijene kafe krenuo sam kući i prilikom ulaska u automobil prišao mi je jedan čovjek srednjih godina i rekao mi da je dobronamjeran i da pripazim na davanje izjava, te da ne dajem izjave u vezi mog hapšenja, da zaobiđem medije jer ima poruka da 'Drina i Sava nisu daleko od Bijeljine' i da to shvatim vrlo ozbiljno", rekao je novinaru portala "Dešavanja u Bijeljini" Svetozar Mihajlović.

"O tome što mi je rečeno dugo sam razmišljao ali shvatio sam da mi je bezbjednost ugrožena, kako meni tako i mojoj porodici. Cijelu noć sam razmišljao šta da uradim, kako da se ponašam i odlučio sam da neću da dozvolim da se ovo zataška i hoću do kraja da upoznam javnost sa ovim slučajem. Javnost mora da zna u kakvoj državi živimo i sa kakvim ljudima se susrećemo, između ostalog i ovde u mom gradu", nastavio je Mihajlović citirajući izjavu pokojnog premijera Srbije, Zorana Đinđića,  koji je rekao jednom prilikom, neposredno prije likvidacije, da svaka država ima svoju mafiju, a ovde mafija ima državu (misleći na Srbiju).

"Plašim se da i ovde nije slučaj da mafija preuzima polako državu, naveo je Mihajlović i dodao: 

"Apelujem na sve institucije Republike Srpske da preduzmu mjere da bi mafiju stavili pod kontrolu u skladu sa zakonom i da se ne desi i kod nas da mafija bukvalno preuzme državu.”

video
"Mislio sam da je zauvijek iza nas ostalo ratno vrijeme od prije dvadeset i pet godina kada se čovjek morao brinuti i bojati za svoju bezbjednost, ali evo primoran sam ponovo sada da razmišljam o tome da li mi ova poruka sa 'Savom i Drinom' nije putokaz da se ponovo moram plašiti za svoju beszbjednost, imam fobiju sada od svakog policajca", rekao je Mihajlović.

"Hoću da vjerujem da će institucije Republike Srpske naći snage da se suprostave i da očiste svoje redove od ovih kriminalnih grupa koje su uzele maha i koje imaju uticaja sve više u svim institucijama Republike Srpske", odgovorio je Mihajlović na pitanje da li kao građanin, bivši visoki funkcioner RS i BiH ali i kao aktuelni Senator RS vjeruje u institucije sistema da će biti zaštićen.

"Ne smijemo pustiti da vrijeme prođe jer to može biti izgubljeno vrijeme, moramo se sa ovakvom pojavom na vrijeme obračunati sa tim da ne bi bilo kasno", zaključio je na kraju Svetozar Mihajlović.

Kako je policija privela Mihajlovića (17.08.2019.)

Bijeljinska policija uhapsila je u četvrtak, 15. avgusta 2019. godine nekadašnjeg predsjedavajućeg Savjeta ministara BiH, aktuelnog senatora Republike Srpske i uglednog semberskog privrednika Svetozara Mihajlovića.



Informaciju o hapšenju Senatora RS novinaru portala Dešavanja u Bijeljini potvrdio je i izvor iz MUP-a Bijeljina.

Svetozar Mihajlović je od strane pripadnika MUP-a Bijeljina u redovnoj kontroli saobraćaja zaustavljen u Majevičkoj ulici, kada su pripadnici MUP-a utvrdili da Mihajlović nije vezao sigurnosni pojasom.

- Tačno je da sam bio priveden ili kako već reći, uhapšen i sa lisicama na rukama sproveden u prostorije bijeljinskog MUP-a, rekao je Mihajlović.

„U popodnevnim satima krenuo sam u vrtić po unuka, kada su me pripadnici policije zaustavili u Majevičkoj ulici i utvrdili da nisam bio vezan sigurnosnim pojasom, te sam im na njihovo traženje uredno predao na uvid vozačku i saobraćajnu dozvolu. Nakon toga me policajac upitao da li znam koje su sankcije za učinjeni prekršaj na šta sam ja odgovorio da rade svoj posao u skladu sa zakonom. Tada mi prilazi drugi policajac koji mi govori da sam mogao proći sa 50 KM što sam ja ignorisao i rekao mu da rade svoj posao, te da mi što prije vrate dokumenta, jer žurim po unuka u vrtić, na šta mi je policajac uzvratio pitanjem što sam nervozan.

Nakon toga su mi ponudili da potpišem zapisnik o učinjenom prekršaju, što sam ja odbio rekavši da ću, kada kazna stigne na kućnu adresu odlučiti šta i kako dalje, u smislu da li ću se žaliti ili ne. Poslije toga sam pozvan od strane policajca da izađem iz vozila, nakon čega sam napustio mjesto na kome sam zaustavljen i uputio se dalje Majevičkom ulicom prema vrtiću“, rekao je Mihajlović za portal „Dešavanja u Bijeljini“.

Na našu primjedbu da raspolažemo nezvaničnom informacijom iz MUP-a Bijeljina da je nanio povredu policajcu tako što mu je povrijedio prst prilikom zatvaranja vrata, nakon čega je policajac potražio medicinsku pomoć, Mihajlović je odgovorio da vrata od automobila nisu bila uopšte otvorena nego samo prozor, tako da to nije istina i da on uopšte nije izlazio iz automobila.

„Policijski auto pod rotacijama me sustigao ispred vrtića, odnosno, pored kafe bara „Krigla“, nakon čega su me četvorica policajaca lišila slobode tako što su me izvukla van i oborila na asfalt, oduzeli mobilni telefon i vezali lisicama. Nakon toga, moj automobil je jedan od policajaca parkirao u toj ulici pored vrtića Čika Jova Zmaj, a ja sam sa ostalom trojicom u policijskom autu odvezen u MUP Bijeljina.

U bijeljinskom MUP-u sam dao izjavu na pomenute okolnosti, ali mi je i pozlilo prilikom davanja izjave, jer bolujem od dijabetesa i koristim insulin, ali mi medicinska pomoć nije omogućena, te sam se pozvao na imunitet jer sam član Senata RS, ne da bih sebe zaštitio od zakona i izbjegao odgovornost za učinjeni saobraćajni prekršaj, nego da bi što prije došao do lijeka“, nastavio je Mihajlović.

„Nakon davanja izjave, napustio sam MUP, a prijatelj me je odvezao do mog automobila, gdje sam uočio da mi u novčaniku u kome je bilo 500 dolara i 70 KM, a koji je ostao pored mjenjača nedostaje novac“, rekao je Mihajlović novinaru portala „Dešavanja u Bijeljini“.

Na naše pitanje da li za nestanak novca optužuje policajca koji je njegov automobil parkirao nakon hapšenja, Mihajlović je rekao da je o svemu obavijestio MUP i Unutrašnju kotrolu te da od njih očekuje da ispitaju cijeli slučaj, ali isto tako i iznosi da je zabrinut za svoju i bezbjednost svoje porodice jer jednostavno ne vjeruje u način na koji ovaj sistem funkcioniše i ’’diše’’ u RS.

O dogadjaju je napravljena službena zabilješka, o svemu je upoznat i načelnik CJB Bijeljina kao i Unutrašnja kontrola MUP RS.