недеља, 6. фебруар 2022.

Ekskluzivni “Skaj” AUDIO zapisi: Siniši Kostreševiću, Narko”Generalu” i direktoru Policije Republike Srpske, Skaj telefon poslao profesionalni ubica Milivoje Lovrenović Čaruga

Prijatleji: Profesionalni ubica Milivoje Lovrenović Čaruga i Siniša Kostrešević,
direktor Policije i Narko"General Kavčana u RS


Piše: Slobodan Vasković


Direktoru Policije i Narko”Generalu” Siniši Kostreševiću “Skaj” telefon dao je Milvoje Lovrenović Čaruga, profesionalni ubica.


Objavljujem dva eskluzivna audio snimka, skinuta sa Čarugine “Skaj” aplikacije, koji to potvrđuju i na kojima Čaruga objašnjava svom sagovorniku Radislavu Narančiću kako je i preko koga poslao “Skaj” telefon Kostreševiću.


U prvom audio zapisu, Čaruga Narančiću kaže: “Novi telefon sam uzeo i poslo znači Kostreševiću. Mladenov telefon sam izbriso i sa njegovog telefona ja izbriso. Zato tebi više njega nema na ovome niti mu više možeš pisat”!


Nema nikakve sumnje u to da je Kostreševiću Čaruga poslao telefon na koji je bila instalisana Skaj aplikacija. Ranije sam objavio da je riječ o telefonu “iPhone 6”!


Na drugom audio snimku, Čaruga nastavlja razgovor sa Narančićem na istu temu.


“Komandante, paničiš bez potrebe. Zato što sam moro njegov telefon očistiti i dati da se odnese, da se odnese Šefu, pošto Gavrilović to nije završio. Znači, našo sam kuma njegovog, obriso telefon i dao njegov telefon; Sad novi telefon sam dao, a Mladenov telefon sam ostavio kod sebe, pošto on ističe za petnest dana. Jebem mu majku, svima vam trebam crtati buraz; Nisam ja sam u ovome; Čovjek mi leta, Veljo nije tu, leta da završava neke poslove; Nije tu, kako ću ti ja sad dati auto, jebi ga. Je li problem jedan dan da bude auto”, kaže Čaruga Narančiću.



Čaruga Narančića zove "komandante", zato što je Radislav Narančić bio, tokom rata, komandant brigade.


Šef je Siniša Kostrešević, a “Skaj” telefon Čaruga je predao njegovom kumu Radi Diljeviću, sivoj eminenciji krovne kriminalne firme Kavačkog klana u RS - “Prointer”.


Rade Diljević

“Gavrilović koji to nije završio”, kako kaže Čaruga, je Dragan Gavrilović, bivši komandir Jedinice za podršku PU Gradiška. On je takođe posjedovao “Skaj” telefon, a hapšen je u akciji “Storidž 2”, izvedenoj početkom decembra.


“Mladen”, kojeg pominje Čaruga, je Mladen Grbić, njegov šurak, koji je takođe uhapšen u akciji “Storidž 2 i nalazi se u pritvoru! 


Narančić se nakon rata počeo baviti intenzivno narkoticima. Uhapšen je zajedno sa svojim sinom Sašom u julu 2019. godine u okolini Srpca. 



Tada je kod njih pronađena velika specijalizovana laboratorija za vještački uzgoj marihuane. 



Uhapsili su ih pripadnici SIPA i zaplijenjeno je stotine kilograma marihuane. (nastaviće se)