уторак, 22. септембар 2015.

Radojičića Dodik tjera i sa čela Gradskog odbora SNSD Banjaluka

Piše: Slobodan Vasković

Igor Radojičić biće uskoro smijenjen sa pozicije predsjednika Gradskog odbora SNSD Banjaluka. Tu odluku je već donio Milorad Dodik, predsjednik stranke, a za nju je dobio snažnu podršku Nebojše Radmanovića, Željke Cvijanović i Zorana Tegeltije.

„Radojičić bi već bio smijenjen, ali Dodik još uvijek nije našao adekvatnog naslednika“, tvde moji izvori.

Oni ističu da je Dodik poziciju predsjednika GO SNSD BL ponudio Draganu Lukaču, ministru unutrašnjih poslova RS. Lukač je odbio ponudu, ali Dodik i dalje insistira da on preuzme gradsku organizaciju.

Radojičić je, prema mojim izvorima, upoznat sa Dodikovom odlukom o njegovoj smjeni, ali nema namjeru da se sam povuče sa pozicije predsjednika GO SNSD BL.

„Šta će Radojičić učiniti nakon što bude smijenjen, niko ne zna. Ima onih koji smatraju da će ući u otvoren sukob sa Dodikom, dok sam Radojičić ne daje nikakve naznake šta će i kako će dalje“, istakli su moji sagovornici.