четвртак, 26. новембар 2020.

Audio/Potkivanje 2: Poslušajte kako Milan Tegeltija obećava imenovanja u pravosuđu: “Neka se prijavi za Gradišku i Prijedor, pa ćemo je kasnije prebaciti”; Tegeltija za N1: U ovom slučaju sve je čisto kao suza


Predsjednik VSTV-a obećao bivšoj članici VSTV-a Milijani Buhi da će njenu sestru imenovati za sudiju. "Šta joj fali da se prijavi u Gradišci ili Prijedoru, pa da tamo radi godinu, kasnije ćemo je prebaciti ovamo", kazao je Tegeltija.


Piše: Avdo Avdić (istraga.ba)


“Taktiku ćete prepustiti meni jer se vi u to ne razumijete”, kaže predsjednik VSTV-a Milan Tegeltija na kraju telefonskog razgovora sa Milijanom Buhom, doskorašnjom članicom VSTV-a koja je insistirala da njena sestra Sanja Čagar bude imenovana za sudiju Osnovnog suda u Banja Luci.



“U nekom drugom sudu se puno lakše ulazi. Razmisli malo. Hoćeš li sad sebe da ugroziš? Je l’ me razumiješ? Vidi jednu stvar, ako Sanja konkuriše za Sud u Banja Luci gdje je konkurencija ogromna, svi će znati da je ona tvoja sestra, je li tako? I to će sasvim sigurno otići u medije. I šta će se, onda, desiti? Ti član Savjeta. Tražit će da daš ostavku. Kako to se bira tvoja sestra, ovo, ono. Ja ti govorim, brinem o tebi, prije svega. Jesi li ti uopće razmišljala o tome? (kad mi istekne mandat) Pa, kad ti istekne mandat nije problem, ali dok si u Savjetu mi je problem. Znači, ja brinem o svemu. Meni si prvo ti, meni si prvenstveno ti, znači da očuvam tvoju poziciju da se ne ugrozi, a Sanju ćemo rješavati. Je l’ me razumiješ? Ja prvo brinem da se tvoja pozicija ne ugrozi. Pa, naravno, sad sam ti rekao, ako prije toga, čak i u prvom mandatu, ako se otvori negdje pozicija, tipa Gradiška, Prijedor, pi…. materine, ovo, ono, šta je košta da bude tamo godinu dana i da je kasnije prebacimo ovamo. Ja sam Sanji rekao sve. Samo moramo biti pametni i taktično to odigrati”, govorio je predsjednik Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Milan Tegeltija.



Snimak ovog razgovora na kojem se, uglavnom, čuje Milan Tegeltija dok razgovara na telefon redakciji Istrage dostavile su nepoznate osobe sa područja Banja Luke, a provjerama smo utvrdili da se radi o autentičnom materijalu. 


Povremeno se čuje i ženski glas s druge strane telefonske veze, ali je na osnovu konteksta priče potpuno jasno da predsjednik VSTV-a razgovara sa svojom kolegicom iz Vijeća Milijanom Buhom, čija sestra Sanja Čegar radi kao stručni saradnik u Okružnom privrednom sudu u Banja Luci.


Tegeltija za N1 o audio snimku: U ovom slučaju je sve čisto kao suza



Nakon što je danas portal Istraga.ba i autor Avdo Avdić objavili audio snimak u čijem je centru predsjednik Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Milan Tegeltija, zatražili smo komentar Tegeltije koji je za N1 kazao da je "sve čisto kazo suza”.


"Ne pada mi na pamet da komentarišem te vrlo smiješne pokušaje manipulacije i diskreditacije Avde Avdića, putem konstrukcija izvučenih iz konteksta na osnovu, usput budi rečeno, nekih nezakonitih i samim tim nevjerodostojnih i iskonstruisanih sadržaja, sem što mogu da kažem da koliko ja znam gospođa Sanja Čegar je još uvijek stručni saradnik na Okružnom privrednom sudu Banjaluka, a svi razgovori o eventualnom sukobu interesa člana Savjeta Milijane Buha u slučaju njenog konkurisanja vodjeni su ima godina ili dvije dana", naveo je Tegeltija za N1.


On je potvrdio da je članica VSTV Milijana Buha sa njim razgovarala o pitanju njenog sukoba interesa u slučaju konkurisanja njene sestre "prije jedno godinu ili dvije dana".


"Što je sasvim normalno i da sam joj ja odgovorio da bi u toj situaciji to predstavljalo sukob interesa. Kao što se može vidjeti, ponavljam, nakon godinu ili dvije od tih tazgovora Sanja Čegar je još uvijek stručni saradnik na Okružnom sudu Banjaluka gdje je bila i kad su ti razgovori vođeni. Prema tome, u ovom slučaju je sve čisto kao suza", naveo je Tegeltija za našu televiziju.