недеља, 22. мај 2022.

Baš kratak odmor

Piše: Slobodan Vasković


Danas odmaram. Samo što sam sjeo.


Skoknuo sam do pijace. Zgrada iza mene.


Imaju odlične domaće proizvode.


Raspitivao sam se da nemaju neki novi Regulcaioni plan za Banjaluku. Samo sa oblakoderima. Imaće uskoro. Čekaju da im Kaja dostavi.


Ne nervirajte se, pa Mlohavi gradonačelnik tek sa svojim “timom” razmatra nacrte. I Idejna i Projektna rješenja.


Ako na Javnoj raspravi građani ne budu zadovoljni, Kaja će sigurno skinuti, porušiti sve nelegalno izgrađene spratove u “Rupi”. Kaja je baš “poštenjačina”.


Pa kod Mlohavog Zlog Malog Patuljka sve je po “zakonu” i “zakonima” Sekte.


Često ga kritikujem, ali evo prilike i da ga pohvalim - brz je plivač; Velikom brzinom je otplivao u tajkunske vode i ka Glavnom Ključaru Gulaga.


Problem je što je ta voda baruština, smrdljiva poput onih koji u njoj još neko vrijeme obitavaju. Početkom oktobra odlaze na suva staništa - 2x2m2.


Nisu Mlohavka pojeli krokodili, već sam sebe.


Nešto su on i papčić Nebojša Drinić, njegova desna ruka, falsifikovali, ali odmaram. Iza nedjelje oko toga. 


Imam i dosta podataka kako krade njegov, Stanivukovićev, direktor “Akvane” Velibor Vukajlović. Bruka. A najavljen je baš kao pošten. 


I o tome iduće sedmice. Stvarno mi je Mrsko sa tom gamadi dalje danas prljati ruke. 


Bar da su članovi neke stranke, Sekte, a ne tek u fazi inicijacije. Larve, baš onako ljigave.


Lako ću sa navedenim političkim crvićima; Nije to nikakav napor; Dapače.


Problem je kako ćemo svi sa pripadnicima MUP RS koji naplaćuju likvidacije. 

Da, baš tako - naplaćuju likvidacije. Odnosno, pravo na likvidacije.


To nije za svakog - ipak to mogu samo baš jaki igrači. 


Imam sve informacije. Ostanite sa mnom. Biće ujutro na blogu.


Moram požuriti - pijaca se zatvara u 15 časova, Načuo sam da je neko “stablo” sa nekim “firmama” bliskim “nekom” prošvercovano tajnim kanalima iz Banjaluke.


Ako bude iscijepano, baš šteta. 


A ima i “Idejnih” i Projektnih” rješenja. Sve u slici i riječi.


Hm, umalo da zaboravim Nešića. Mislim, htio sam reći da ni njega neću zaboraviti iduće sedmice. Kakve info!!! (nastaviće se)