субота, 28. мај 2022.

Kostreševiću i Mariću koji se lažno predstavljaju kao “Stotine ugroženih časnih policijskih službenika”: Tek ću da vas razorim


Piše: Slobodan Vasković


Kostreševiću i Mariću, vas dvojica ste zaista kompletni Idioti. 


Da niste, ne biste se potpisali kao “Stotine ugroženih časnih policijskih službenika”, jer da vas je bilo stotine, trebalo bi vam bar dva mjeseca da se usaglasite oko svega što ste strpali na papir.


Kaže se da papir trpi sve, ali vas dvojicu nije mogao izdržati. Pocijepao se.



Toliko ste vi jadni i bijedni, preplašeni, u panici, da sada zamjenom teza pokušavate da se spasite teških kazni koje vam slijede.


Mene pominjete u tački 8. Prenosim je u cijelosti:

8) Obavjestite nas, javno, koja pravosudna institucija ili pojedinac u njoj je spreman da radi svoj posao, pa da mu dostavimo dokaze o sastancima u drugim državama, razgovorima i prepisci kurira ali i tužilaca posebnog odjeljenja sa blogerom Slobodanom Vaskovićem a koje su dokaz o njihovoj zajedničkoj saradnji sa ciljem zaštite kriminala kriminalaca koji ih finansiraju. A dokaza da ta organizovana kriminalna grupa koju sačinjavaju Ilić Darko, Bajić Miodrag, Jurišić Vlado, Mitrović Mladen i Zec Slobodan, a povremeno i Tegeltija Milan i Kremenović Darko, već više od godinu dana izmišljaju senzacionalne tekstove i dezinformacije i dostavlja ih Vaskoviću sa ciljem eliminisanja onih koji su raskrinkali njihov kriminal, imamo bar stotinjak mi zajedno sa službama Srbije i Hrvatske, kao OSA.

Idioti, ako imate dokaze dostavite ih svakoj instituciji, a dostavite ih i meni, objaviću ih lično. Međutim, nemate vi ništa. Da imate, poodavno bi to sijevnulo. 



Ovo bijedno pismo, puno kontradiktornosti (pustiću ga da narod vidi kakve bolesne životinje ga vode), napisao si ti Mariću, po Kostreševićevom nalogu; Prvo ste ga dostavili Dodiku, zatim Lukaču, pa samima sebi; Onda ste čekali pogodan trenutak da ga objavite, a čekao sam i ja.


I evo mene, eto vas. 


Pa da li je moguće Kostreševiću i Mariću da vi, nakon toliko sprovedenih istraga, ne možete da mi baš ništa nađete? Vi niste ni l… k…, vi ste NarkoDileri, nasilnici, pusy i bićete zatvoreni. 


Što se ostalih iz vaše paskvile tiče, neka se brane sami, ali pitanje za vas dvojicu Debila glasi:

-Kada ste znali da će biti ubijen Radenko Bašić, zašto to niste spriječili?

-Zašto niste, kada ste već toliko časni, već pohapsili sve navedene?

-Zašto ne tražite da se ja uhapsim? Tražite, šta čekate?!



Samo još par pitanja za vas Kretene:

-kako vam je pobjegao Čaruga?

-kako vam je pobjegao Jekić?

-kako vam je pobjegao Omladinac?

-kako vam je pobjegao Jošilo?

-Kako vam je pobjegao Ćuk, što stariji, što mlađi?

-kako su vam pobjegli svi ti silni kriminalci?

-Kostreševiću, koga Čaruga pominje u razgovoru sa Radislavom Narančićem? Mene ili tebe?



Mariću, koliko dugo si krio ovaj Skaj audio razgovor Čaruge i Narančića?



Nema potrebe da vas razvaljujem danas dalje; Već sam vas kapilarno demontirao, a sada su na red došli i kapilari za rasturanje.


Ako ste me razumjeli od straha koji Vam kola venama.



Uzgred, neću vas popustiti dok vas ne zatvore.


Pišite i dalje Dodku; Na primjer o tome ko je naručio ubistvo Slaviše Krunića, osim Saše Milakovića! Da nije Igor Dodik?! Vidite da objavljujem sva vaša "pisma".


I sljedeći put vas “Stotine ugroženih časnih policijskih službenika” nemojte da se krijete: sastanite se u Banskom dvoru pa svako po rečenicu! Možete poslije da se našmrkate do mile volje, a ti, Mariću, prije toga naliješ alkoholom kao svinja. (nastaviće se)