среда, 9. септембар 2020.

Obavještenje: Pokušaji rušenja bloga i FB stranice traju već dvije sedmice; Tako su nastavljeni napadi nakon namjere da mi zapale automobil i brojnih prijetnji smrću


piše: S.V.


Režimski sajber kriminalci već dvije sedmice pokušavaju da provale u moje mejlove i da sruše blog i FB sranicu.


Pokušaji su svakodnevni, ali, zasad, neuspješni. Vjerujem da će takvi i ostati, a napadi te jadne poslušničke, beskičmenjačke kriminalne grupe me ni najmanje ne uzbuđuju; I da im pođe za rukom da sruše blog i FB stranicu, imam već spremljena rješenja. Međutim, neće uspjeti.


Ovo objavljujem iz predostrožnosti kako bih upoznao javnost da Režim na sve moguće načine pokušava da spriječi iznošenje stavova koji im se ne dopadaju i ne idu im u prilog. 


Namjeravali su, početkom avgusta, da mi zapale automobil, koji je bio parkiran ispred porodične kuće u Istočnom Novom Sarajevu, ali sam na vrijeme saznao za te podle namjere i sklonio auto; Ne zbog auta, već zbog dijela porodice koji živi u toj kući i koji je, da su uspjeli u svojim namjerama, mogao biti životno ugrožen.


Nastavili su sa prijetnjama da ću “završiti u grobu”, “biti likvidiran”…, ali ni to im nije pomoglo da me i najmanje zabrinu, izbace iz ravnoteže ili na bilo koji drugi način uznemire.


Ne postoji način da to učine!


Ko stoji iza svih ovih napada? To samo Dodik zna, jer on, kako tvrdi, sve zna!