субота, 4. октобар 2014.

Pisamce No 2 Emiru, malom Tovaru

Piše: Slobodan Vasković


Emire, Emire, Magare moje Malo.

Baš te handre ovi tvoji. Sodomija.

Zbog njih si i sa Magarca tresnuo, ali džaba, ne popuštaju te, već te tako bolnog, dezorijentisanog, neartikulisanog, poluparanoičnog...vade iz Magarećih govana, u koja si bespovratno upao, i bacaju na mene i Vladu Trišića. Ne bi li se zakačili na tvoje gnojne iscjedke, poput onih u „Blicu“ (pod naslovom „Vasketov pohod na zlato“) i popustili ove Kozake, koji već tri dana rasturaju Režim.

Emire, Emire, ja sam mislio da si ti udbaški pik, kad ti ispade tek magareći. Žao mi te i nogom nabit, toliko si mali i jadan.

Zato se vraćam „istrazi Kozaka“, a tebi, mali moj Tovare, preporučujem da idući put, prilikom druženja sa Magarcem, koji je tvoj intelektualni nivo, obavezno staviš kacigu. Biće manje bolno.