петак, 24. новембар 2017.

Gangsteri baš slabog stomaka nastavljaju sa rafalima

piše: Slobodan Vasković

Gangster i Gradonačelnik Zvornika Zoran Stevanović nastavio je sa svojim, sada već, smrtonosnim pozivima.

Zvao je ponovo u 20.42 - nisam se javio.
Zvao je u 20.56 - javio sam se.

Nastavio je sa svojom rafalnom pričom, ali ja sam ga uljudno prekinuo i baš fino zamolio da nazove ujutro, jer ne mogu više da pišem o njemu večeras.

Nije se dao, nastavio je sa rafalima.

Doviđenja, prijatno, rekao sam i prekinuo vezu.

Pozivi su se nastavili dalje - u 20.59 tri poziva.

Nema šta, dosta brzo poteže. Kao jedan od braće Klejton.

Potom još jedan poziv u 21.03.

Šta da radim, nije pristao da ujutro nastavi sa prijetnjama, moram da objavim.

Napomena: Blasfemična poruka, u kojoj prijeti gnusno mojoj djeci i koju zbog te gnusobe ne mogu zaista da objavim, ostala je nedorečena, a ja iz nje zaključujem da je već nešto opako spremio za mene. I moje.

Vidjećemo, Generacije su pred nama.