четвртак, 25. јун 2015.

Muke (sa snimkom) po Vaskoviću

Piše: Slobodan Vasković

Vukota Govedarica rekao je u parlamentu RS, tokom rasprave o „Dva papka“, da će od mene zatražiti snimak Željke Cvijanović kako bi ga proslijedio nadležnim institucijama.


Sad sam baš u problemu: ako pozitivno odgovorim na Vukotin poziv, može mi se desiti da me pozove i Dušica Savić i zatraži od mene da zajedno preslušamo snimak i to u 15 časova, a onda ga u 17 h proslijedimo u Sarajevo. Što bi bilo tužno. Po mene, jer se ne mogu zamisliti u njenom društvu duže nego što mogu roniti. A ne ronim odavno. Nikako.

Ili se javi Drago Tadić pa me zamoli da mu demonstriram kako sam napravio snimak. I ponudi glavu za Stativ.

Mogao bi se javiti bilo ko od narodnih poslanika, a ja nemam 83 snimka, već samo jedan. Koji nisam montirao.

Tačno je da me nisu zvali iz Specijalnog tužilaštva da im ustupim snimak, ili po bilo kom sličnom osnovu.

Poznato mi je da su to tražili od Jasmina Klix-a i Jednog od Šimića, koje su, svojevremeno, saslušali u Specijalnom tužilaštvu.

I kojima su rekli u Specijalnom tužilaštvu da je „Slobodan Vasković neprijatna osoba“, pa da iz tog razloga od mene neće tražiti ništa. Snimak ponajmanje. I zaista nisu.

Šta će dalje biti pojma nemam.

Ako me nadležni pozovu odazvaću se.