среда, 20. март 2024.

Nešiću, Giba li se


Piše: Slobodan Vasković


Nenad Nešić nije samo narkodiler, perač narkonovca, teški zločinac koji naručuje prebijanja, paljevine, već je i notorni lažov.


Tako opet ta vucibatina tvrdi da se ja nisam pojavio na Sudu zato što “nemam argumenata i dokaza”, iako je jedina prava istina da se ja nisam ni trebao pojaviti u Sudu, o čemu je obaviješten Sud.


Prvi put sam o tome obavijestio Sud 26.01. o.g., čemu je prisustvovao i Nešić, a drugi put 14.03.o.g., pismenim putem.


Nešić je znao da se neću pojaviti, što je lako provjerivo u Sudu, pa sve što sada iznosi je gola laž.


U međuvremenu naručio je, zajedno sa Zoranom i Nikolinom Šljivić, prebijanje, do invaliditeta, člana moje porodice, što sam uspio na vrijeme osujetiti, o čemu sam obavijestio javnost.


Narkodiler Nešić treba da zna da ću se na Sudu pojaviti na sljedećem ročištu i tada iznijeti podatke o njegovim vezama sa narkoklanovima Darka Eleza i Darka Šarića. I to sve sa imenima i prezimenima, kao i “profilima” tih kriminalaca.


Do tada, neka se Nešić pripremi da odgovori na pitanje: Nešiću, Giba li se? 


Kao i na druga pitanja vezana sa Gibanjem i Gibanjima po Istočnom Sarajevu. Kao i metama tih Gibanja koje je "nacrtao" Nešić.