уторак, 14. новембар 2023.

Nezvanično/Uhapšen Milan Međo, sa kojim Dodik voli da se rukuje; D. Pandurević, poštar i I. Cicović

Dodik i Međo


piše: Slobodan Vasković 

U akciji MUP RS, sprovedenoj na osnovu dokaza iz Skaj aplikacije, uhapšeno je deset osoba, a među njima i Milan Međo.


Milan Međo je pripadnik "Crvene Sekte".


Ranije sam objavio da je Međo je dočekao Milorada Dodika, vlasnika "Crvene Sekte", tokom kampanje za lokalne izbore, (koji su održani 15.11.2020. godine), u Vojkovićima. Dodik se vrlo srdačno rukovao sa narkodilerom, a nije, prema snimku, bio "ni na čemu". Bar to veče.


Taj video klip samo je jedan od niza narkodetalja u Dodikovom političkom djelovanju.


6.

Objavio sam ovaj dirljivi susret, (koji se, 09.11. desio u Vojkovićima, Istočno Sarajevo), na blogu, 10.11.2020. godine, pod naslovom (VIDEO) Dodikovo čvrsto rukovanje sa Milanom Međom, članom SNSD-a iz Vojkovića (Istočno Sarajevo), kojeg je MUP RS krajem jula 2019. godine hapsio za trgovinu narkoticima, a 2009. zbog krađe automobila


Tada sam objavio i da je protiv Međe podnesen, 17.02.2020., Izvještaj o počinjenom krivičnom djelu “Neovlaštena proizvodnja promet opojnih droga”.


Nakon toga sam uputio dopis Okružnom tužilaštvu Istočno Sarajevo da mi odgovore u kojoj fazi je predmet protiv Međe i njegove grupe. Kako stvari stoje, Međo je sve do danas bio na slobodi.


Osim Međe, u Istočnom Sarajevu uhapšen je i Dragomir Pandurević, koji je, kako se tvrdi, po znaimanju poštar, te Igor Cicović.


Bilo je hapšenja i u Banjaluci, ali o tome uskoro opširnije.