недеља, 12. мај 2013.

Prijetnje i psovke Vaskoviću: Do kioska preko Scile i Haribde

piše: Slobodan Vasković

Postalo je opasno do kioska otići. Kad izađem na ulicu, rizikujem da me pripadnici režima pretuku, izvrijeđaju, ispsuju. Nisam podoban.

Tako i jutros u 9 časova i 20 minuta stojim na semaforu, kada se preda mnom zaustavi crvena „opel korsa“. Glanc nova, čini mi se. A u njoj na mjestu suvozača posvećeni poklonik/pripadnik vladajuće kriminalne oligarhije, vidno iznerviran što me u to vrijeme vidi živog.

Ničim izazvan, taj NN „junak“ opsovao mi je majku, familiju, mijenjajući mi nacionalnu pripadnost (entitet nije pominjao) i akcentirajući potrebu moje fizičke eliminacije.

„Hrabro srce“ režima odjedrilo je nakon izrečenih prijetnji i psovki banjalučkim ulicama, a ja sam ipak „smogao“ hrabrosti da pređem do kisoka i kupim cigarete. I žvake.

Nisam ništa prijavljivao MUP-u, niti ću to učiniti. Oni ionako štite samo pripadnike kaste.

Interesantno je sledeće: i u maju prošle godine meni nepoznati ćelavci presretali su me u centru Banjaluke, prijeteći mi eliminacijom. A tada nisam išao do kioska. Već do zubara. Tog prošlog maja, u samo sedam dana, imao sam dvije prijetnje. Osim ćelavca, na mene se ostrvio i kum Milorada Dodika Budo Stanković. Sve sam tada fino objavio u tekstu „Prijetnje, psovke i kaciga“, tek da se zna.

Činim to i ovaj put. Tek da se zna da nije lako ni do kioska otići u majsko jutro. U slobodnoj i demokratskoj Republici Srpskoj. I pitam se, kada će pripucati?