четвртак, 27. децембар 2018.

Davor: U nedjelju ću iznijeti zahtjev koji će se morati realizovati do 09. januara 2019.




Davor: Slikajte sve i jednog pripadnika MUP-a. Bice sankcionisani. Mogli ste da odbijete naredjenje zločinca Lukača i Burle. Nedjelja, 18h, skup podrske Davidu, Davoru, Suzani, Teodori, ovdje na trgu mog sina. Zahtjev je predan i to ce biti najvelicanstvenijo skup na ovim prostorima.

Krv vam ne moze oprati ni domestos. Mi smo gradska raja, mi nismo ni Dodik, ni Kusturica. Za vikend sve će se promijeniti. U nedjelju ću iznijeti zahtjev koji ce se morati realizovati do 9. januara.


Zahvalio bih svim gradovima u kojima se odvija podrška za Davida i za Dženana. Ja sam tu zbog vaše djece. 

Pripadnici MUP-a su ubili Davida. 

A ti Burle treniraj pred Tužilaštvom. S nama nečeš. I ti Igore Radojičiću. Novogodišnjeg slavlja neće biti. 

Mi ćemo biti na Trgu i odbrojavati za sretniju 2019. godinu.

Gdje je zlocinas Stakić sto uadara babe? E moj Stakiću, kako ti je sada, a kako će ti tek biti?

Meni Dodik vise u kucu nece uci. Moze pred Tuzilastvo, ali sam. A mi cemo u Agapeu da pijemo kafu na njegov racun. On moze da se sastane sa Zeljkom. Nek natoci goriva u traktor i neka se voza po Bakincima. Dodik je zlocinac i ubica. I poslao je vas tu da vas ubije, vi u plavim uniformama.