недеља, 30. децембар 2018.

Davor: Ostajem na Trgu; Tražim smjene i ostavke



Davor: "Ja ostajem ovdje dok se ne ispune moji uslovi. Trazim smjene i ostavke. Predmet ce ici na Tuzilastvo BiH. Kazu da uz pomoc Britanaca rusim ovu zemlju. Neka EU stane na stranu Lukaca i neka dozvoli da nas sve pobiju, ali ja necu to dozvoliti. Ne idem odavde. Ultimatum nije od juce. Sve to ima u SIPI, ima u Tuzilastvu. Ubili su mi dijete, a mene su uhapsili za dva minuta. Da me ubiju i da uniste PzD. Najveći ubica sopstvenog naroda je Dodik.


Mi smo mirni i dostojanstveni. Oni su 25. 12. pokazali ko su i sta su. Mom djetetu su rekli da mu je otac ubijen. Ja odavde vise ne idem dok se moji zahtjevi ne ispune. Neka mi rade sta hocu. Ako policija prva krene, imaju novinari. Necu cekati da me ubiju. Sest dana su ga drzali. Neka austrijska vlada da snimak Raiffaisen banke. Ja sam konobar, radnicko dijete.

Moje obecanje je obecanje. Zavjet je zavjet. Ante Nobilo, gdje si? Jebo li te Milorad Dodik koji te poslao da umanjis zlocin! Ovo je minimum sto sam postavio. Nema vise pomjeranja rokova. Rokove sam pomjerao zbog ovoga naroda. Pozivam MZ da nas zastiti od ubica i zlocinaca. Dajte Lukacu i Dodiku sva ovlascenja da nas pobiju da znamo na cemu smo, a mi cemo da se borimo".