недеља, 30. децембар 2018.

Davor: Sine moj dragi, nema dalje; Odavde ne idem


Davor: Prokleta nedjelja. 280. dan, sine, na tvom trgu. Dragi moj sine, predao sam ti svoje amajlije u amanet. Nazad nema, nazad nemam gdje. Na grob ne mogu, u kucu ne mogu, u tvoju sobu ne mogu. Nema tebe, nema mene. Oni svi zivi i zdravi. Zahtjevi su stari osam mjeseci. Odavde ne idem. Milorade, Lukacu, dok se zahtjevi ne ispune... Ja nisam ovdje da nikoga srusim. Ja cu vas srusoti pravno. Ispred Metalske skole ste ga oteli. Ima snimak. Dobili ste mandat, izvolite. Ne budem li dobio ispunjenje zahtjeva, znam kako cu vas bez pravde srusiti. Pokisaj ubistva 25. 12. Eto vam MZ, dajte podrsku Lukacu, Dodiku.

Niko nece napraviti prvi korak, prvi incident. Svi znajte da je David otet. Sest dana, sest noci siluji dijete, masakriraju, ubijaju. Alo! Dijete moje! Necu dozvoliti bilo kakav incident prema bilo kome.Dodik i Lukac su najveci zlocinci ovoga naroda.