недеља, 30. децембар 2018.

Davor: Gdje je moj David - Strunuo na groblju



Davor: Ja sam Srbin, pravoslavac. David je Srbin, pravoslavac. Davida su ubili Srbi. Pitacemo da li su krsteni. Dzenana su ubili muslimani. Ja sam bio u vojsci RS, a Muriz u Vojsci FBiH. I sta cemo sad? Jesam ga ja hranio 21 godinu da ga silujete, masakrirate, u govna stavite. Ne stanete li uz ovo, sve ce vas pobiti. Ne idem odavde. Svako po svojoj savjesti i obavezama koliko moze da dodje i ostane. Nova godina, Bozic... Gdje sam ja? Gdje je moj David? Strunuo na Novom groblju.

Tri velika skupa. Ukupno 60.000 ljudi. Mir i dostojanstvo. Sta smo dobili od toga? Da nas tuku kao 25. decembra. EU, fino vam je Lukac cestitao Bozic. Sad mu dajte Nobelovu nagradu za mir.

Dodik izgubljen u lazim poziva Tegeltiju, svog slugu, koji je predsjednik VSVT, da mu rijesi slucaj. Da prenesu u Tuzilastvo BiH, tu ce kontrolisati i odvuci u beskraj. Insistiracu da moj advokat Ifet Feraget bude na sastanku sa ambasadorima Tegeltije sa ambasadorima kako ih ne bi lagao.

Pozivam sve gradjane da odmah stanu u odbranu samih sebe i svoje djece prema onima koji ce prvi izazvati incidente. Nemam ni snage ni volje da se kome pravdam za ovih 280 dana. Znam ko su mi prijatelji, znam ko su ovi u plavim uniformama i ko im komanduje.

Jebes ti drzavu koju si stvorio i koja ti da kovceg i ovo ti uradi od djeteta.

Bolje je casno zivjeti nego zivjeti kao smrad i hijena cijeli zivot!!!