субота, 29. децембар 2018.

Davor: Ne riješimo li ovo sutra, pobiće nas sve

Davor: "Ovo je Željka Cvijanović, ovo je Dragan Lukač, ovo je Darko Ćulum. 

Ne riješimo li ovo sutra, pobiće nas sve.

Ako mislite da ćete ubiti i mene kao moje dijete, pogriješili ste. Ja se znam braniti, a imam i narod iza sebe. Zahtjevi moraju da se ispune. Ja ovdje nisam da rušim nikoga, ovaj narod je stao za mene. Donijeću im da im djeca mogu biti slobodna. 

Čitav svijet je vidio ko ste i šta ste. Samo neka neko digne pendrek na djecu... Ili pukovnik ili pokojnik... Ostavka Dragana Lukača, Darka Ilića, Darka Ćuluma, Željka Karana, patologa i kasapina, Želimira Lepira i Dalibora Vreće

Insistiraću da svi navedeni daju ostavke, jer su sve uradili da prodje vrijeme, a njihovu odgovornost će utvrditi Tužilaštvo BiH. Tražim da se uhapse Filip Ćulum, Zoran Bošnjak, Mikica Marjanac, Sinisa Kojdić, Bojan Karanović, Đordje Rađen. 

Pod mjere nadzora svi neimrnovani koji su odrzali kriminalnu konferenciju kada su ubili drugi put Davida Dragičevića. Rok je do sutra do 18 casova. Ne bude li ispunjeno, ja ne odlazim sa Trga. I za sve ostalo sto se bude tada dogadjalo, isključivu odgovornost snosiće Milirad Dodik i Željka Cvijanović".