субота, 3. мај 2014.

Škoro i Kozomara na ATV-u besplatno reklamirali Vaskovića

piše: Slobodan Vasković

Na televiziji koju finansiraju kumovi zemljišne i građevinske mafije, u emisiji koju uređuje kriminalac, tajkun i mesar Budo Stanković, bio sam jedan od apostrofa.

I vrlo sam zadovoljan zbog toga, jer uškopljeni dvojac, koji je „osmislio“ kako da me „razvali“ nikako da u svojim sluganskim ganglijama shvati da je i antireklama samo reklama. Što je veća i snažnija to je bolja po onoga na koga se odnosi.

Zahvaljujući napadima i udarima na mene, poput onog na TV-u mafije, i postao sam ovo što jesam-osoba o kojoj sa strahom govore režimski avlijaneri, poput dvojca iz emisije Bude Stankovića. Reže paščad, ali ne smiju da ujedu.

Čak sam zahvalan Režimskom ATV-u, udbaškoj mrcini, smještenoj po zadatku u novinarstvo, Anđelku Kozomari i plastificiranom vječitom poltronu Vedranu Škori, što su mi u tolikoj mjeri dali na značaju i to u predvečerje međunarodnog Dana slobode medija. Boljeg poklona nisam mogao dobiti.

Red je da i ja njiima uzvratim pažnju, na način na koji su se oni o meni izjasnili. Prije toga samo da podsjetim kako me je plitkoumni Škoro „namjestio“ udbaškoj mrcini Kozomari, pitajući/konstatujući: „Da li je vrijeme da neko bude ubijen“?!

Očito je da je nekadašnja crijevna napast (pokojnog) Ilije Guzine, i današnji stanovnik rektuma svih viđenijih političara u RS, Vedran Škoro pitanje/konstataciju ispalio na način da se moglo zaključiti da je baš došlo vrijeme da se neko rokne i da uopšte ne bi bilo loše da to bude Slobodan Vasković. Kojeg li novinarskog dometa kućnog ljubimca/kučeta Bude Stankovića!

Opsesivno-komuplzivni Kozomara, koji je opsjednut Vaskovićem, krenuo je nakon toga na mene na jedini način koji poznaje - prljavštinom, bljuvotinama, grozotama, lažima, kompletnim karcinomom bolesnog duha svog. I tako red za redom.

Šta drugo očekivati od mrcine poput Kozomare, koji se svojevremeno radovao napadu na Željka Kopanju, preranoj smrti Nikole Guzijana i nedavnoj teškoj porodičnoj tragediji jednog banjalučkog novinara (čije ime ne želim da pominjem iz pijeteta prema užasnoj nesreći koja je zadesila njega i njegovu porodicu)?!

Zar bitanga/baraba/bolesnik/psihopata/teški kompleksaš/poludebil i polumuškarac, kakav je Kozomara, koji i dan danas u redakciji „Euroblica“ narečene tragične događaje opisuje kao „kaznu za one“ koji su bili protiv njega, može išta drugo i reći?

Kozomara je CT snimak truleži Režima koji zastupa, magnetna rezonanca smrdljive baruštine u glavi Šefa Režima, kancer koji će uskoro pojesti sam sebe. Najkasnije u oktobru, odmah nakon izbora, kada će ga, kako je odlučeno, otjerati iz „Euroblica“, jer ni oni više ne mogu da trpe to smrdljivo smeće.

Vedran Škoro je bio i ostao poltrončić, jadni mali ulickani hemoroid, koji nikako da shvati da je hemororid uvijek samo hemorid i ništa više, ma koliko se duboko skrivao u debelom crijevu Bude Stankovića.

Što se tiče ATV-a, o kriminalnim poslovima te kuće, njihovim vezama sa mafijom i nezakonitom uzimanju novca objavio sam seriju tekstova, a uskoro ću objaviti i nove. Sve sa dokumentima, kako to obično radim.

Kada su u pitanju novinari ATV-a i Euroblica, koji su mobingovani, progonjeni, koje urednici ponižavaju, vrijeđaju, šikaniraju, maltretiraju i mrcvare na najcrnje moguće načine, žao mi je što to doživljavaju, ali se pitam da li im je palo na pamet da imaju mogućnost i da se odupru takvim bolesnim nasrtajima na sopstveni kredibilitet i ličnost?!

I na kraju da zaključim: svaka besplatna reklama mi je dobrodošla, pa očekujem da nastavite istim tempom. Ako mogu sugerisati, bilo bi dobro da tokom maja pojačate tu kampanju, jer krajem ovog mjeseca objavljujem na TV Žurnalu novi dokumentarni film.