уторак, 9. новембар 2021.

Kratko pisamce zločincima Parezanoviću i Ećimu: Nastavite sa prijetnjama, dajete mi podstrek da vas razorim do kraja, što ću i učiniti; Šta mislite da pozovete Ećimovu prijateljicu "radi ubistva", možda sam "Čaruga" nije dovoljan?!

piše: Slobodan Vasković

Parezanoviću Marko, uzalud svojim istrošenim narko-dilerima nastavljaš da mi prijetiš. To te neće spasiti od daljeg "raspakivanja", niti ćeš me ti, zlikovče, kao ni tvoj zločinački saradnik Ljuban Ećim zastrašiti.

Kao što to niste uspjeli ni ranije, a nije da niste pokušali. Vas dvojica ste najobičniji gmizavci koji, zloupotrebljavajući funkciju koju obavljaš u Agenciji i njene resurse, putem Zločinačke organizacije koju ste formirali, dilujete drogu, organizujete likvidacije, reketirate, pljačkate, otimate...; I sasvim pogrešno mislite da ste nedodirljivi.

Uskoro ćeš se uvjeriti u suprotno; Uostalom, prijetnje koje upućejete svjedoče o vašem strahu, panici i užasu u kojim se nalazite, a tek ste na početku tog puta.

Kakav si ti jado to je teško opisati riječima; Isti takav je i Ubica Ećim. Našla rupa zakrpu.

Samo nastavite, sutra ide novi nastavak o vama, pa pokušajte da ga spriječite.

Šta misliš, Parezanoviću, da angažuješ "Crveni Kombi" Nenada Stevandića, (kojeg, takođe, držiš "na uzici"), njegovu "prvu posadu" koja je likvidirala po Banjaluci, a sada ponovo progoni,  da me oni "riješe". Ili ostajete ti i Ećim pri "Čarugi" Milivoju Lovrenoviću, profesionalnom ubici kojeg štitite.

Šta misliš da kažeš javnosti koliko ti je Stevandić "donio na ruke" za zaštitu, od čega je značajan dio opljačkan peko Instituta za javno zdravstvo?! Šta misliš da budeš transparentan pa javno saopštiš koliko ste ti i Ećim opljačkali miliona preko Vlade Babića, vlasnika kriminalne firme "Medietik", iz Fonda zdravstva RS. I to u vrijeme pandemije!


Na čelu Fonda je Dejan Kusturić, brat vašeg vazdušnog narkoprevoznika Bobana Kusturića.  


Vidi sad ovo - u prijetnjama koje mi upućujete, na osmišljavanju ste angažovani ti - Crve, Ećim i Kostrešević kao Štab. Tri "face", a jedino ste domislili najprizemnije i najprljavije stvari.

IQ sve trojice teško da (u zbiru) prelazi (trenutno) 76, što je posljedica paranoje koja vas već danima drži; I jezivog straha i vrlo vrlo hladnog znoja. Baš često mijenjate majice. Stalno su mokre.

Šta misliš da pozovote onu Ećimovu prijateljicu "radi ubistva"?! Znaš ti odlično koju! Znam i ja, a kad dođe taj čas objaviću i njeno ime.

Možete mi pljunuti pod prozor, bijednici kriminalni; Trujete djecu drogom i sada bi da se izvučete. Ubijali ste, a sada bi da uživate milione što ste ih opljačkali. Nećete! (nastaviće se)