петак, 8. мај 2015.

Nakon Klajda, Vaskovića tužila i Boni

piše: Slobodan Vasković

Nakon što me je nedavno tužio Zoran Klajd Tegeltija, tvrdeći da sam mu svojim tekstovima o njegovim kriminalnim radnjama nanio duševnu bol, danas mi je iz banjalučkog Osnovnog suda stigla i tužba od njegove partnerke, Dušanke Boni Tegeltija.  

Boni Tegeltija me je tužila zbog teksta “Dušanka i Zoran Tegeltija su SNSD-ovi Boni i Klajd”, tražeći da joj  “zbog povrede ugleda i časti” isplatim iznos od 10.500 konvertibilnih maraka.

Dušankin muž, Zoran Klajd Tegeltija, me je tužio početkom aprila zbog teksta „Zoran Tegeltija najuspješniji zelenaš u Republici Srpskoj“, koji sam objavio na ovom Blogu 30. marta 2015. godine.

Tegeltija, na prvoj strani tužbenog zahtjeva, traži da mu isplatim 10.500 KM, dok na trećoj strani traži da mu isplatim "samo" 10.000 maraka.

Boni i Klajd ne odustaju, ali neću ni ja u namjeri da raskrinkam sve njihove kriminalne radnje, zahvaljujući kojima su postal milioneri, a sve na štetu budžeta i građana Republike Srpske.

vezani tekst: Dušanka i Zoran Tegeltija su SNSD-ovi Boni i Klajd