понедељак, 6. јануар 2020.

Optužnica protiv Božovića "putuje" po pravosudnim institucijama i skuplja prašinu/Lovrićeva Uredu disciplinskog tužioca VSTS: Zašto se ne postupa po optužnici protiv Božovića?!



piše: S.V.

Irina Lovrić, nekadašnja uposlenica Fonda za razvoj BiH, uputila je dopis Uredu disciplinskog tužioca VSTS u kojem traži da se ispita zbog čega se ne postupa protiv Mlađena Božovića, nekadašnjeg direktora Fonda i kandidata za ministra za ljudska prava i izbjeglice u Savjetu ministara BiH po optužnici protiv Božovića.


Lovrićeva je priložila niz dokumenata, svjedočenja o prijetnjama koje je dobijala, kao i fotografije na kojima se vidi da je zlostavljana.


Takođe je priložila i potvrdu da postoji optužnica protiv Božovića za zlostavljanje na radnom mjestu i nanošenje lakših tjelesnih ozljeda.


Optužnica protiv Božovića je podignuta u julu 2017. godine u Kantonalnom tužilaštvu Sarajevo: Općinski sud je potvrdio optužnicu, da bi zatim donio rješenje o povlačenju potvrđivanja optužnice; Nakon toga ona  je proslijeđena Tužilaštvu BiH, da bi je iz te institucije uputili Federalnom tužilaštvu Federacije BiH, što je potvrđeno i iz Tužilaštva BiH.



Tu se optužnici navodno gubi svaki trag i Lovrićeva već mjesecima nije uspjela da dobije odgovor iz te institucije u kojoj je fazi predmet.

Prema mojim informacijama, ovaj slučaj nije zatvoren niti je optužnica odbačena, ali nije ponovo ni potvrđena.

Prosto je nevjerovatan način na koji pravosudni organi djeluju u određenim predmetima, a nedvosmisleno se nameće zaklučak da beskrajno "šetanje" pojedinih predmeta ima za cilj njihovo nerješavanje, odnosno da se optuženi oslobode, a oni koji se zalažu za pravdu iscrpe do krajnjih mogućnosti i predaju, nemoćni pred sistemom okrenutim protiv njih.

Lovrićeva je Božovića prijavila za koruptivne radnje zbog čega je on nju fizički i na svaki drugi način maltretirao i progonio.

Božović je kandidat Nenada Nešića, poslanika u Predstavničkom domu parlamenta BiH, koji se lažno predstavlja kao v.d. predsjednik DNS-a, za poziciju ministra za ljudska prava i izbjeglice.

Božović je kandidaturu dobio nakon raskola u DNS-u koji je prvobitno predložio Lažnog Italijana Draška Aćimovića, 09.12.2019. Tada je na čelu DNS-a bio Marko Pavić, ali je dan nakon jednoglasne podrške Lažnom Italijanu, Nešić predložio Božovića.

Pavić je, 24.12.2019., podnio neopozivu ostavku i blokirao njom rad DNS-a kao stranke, jer nije, po Statutu, odredio osobu koja će ga zamjenjivati. Sada se na čelu te stranke nalaze osobe koje su samoprozvani lideri.

Božović nije dobio podršku Komisije Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH za pripremu izbora Savjeta ministara, koja je zasjedala 03.01.2020. godine. 

Međutim, stavovi Komisije nisu obavezujući za parlament i Božović još uvijek može postati ministar ukoliko Predstavnički dom potvrdi njegovo imenovanje.

Ukoliko to učine i nakon dokaza o optužnici protiv Božovića, i to ne jednoj, jer ih ima još nekoliko, Savjet ministara BiH će biti dodatno kriminalizovan kao institucija i to glasovoma parlamenta BiH.

Uz navedeno, Božović je i punc Nešićevog brata, tako da će nepotizam i zvanično postati jedna od ključnih preporuka za imenovanja. 

Pismo Lovrićeve UDT VSTS


  
VISOKO SUDSKO I TUŽILAČKO VIJEĆE 

URED DICIPLINSKOG TUŽIOCA 

Predmet: Prijava na nadležno postupanje

Koncem 2017. godine pokrenut je krivični postupak protiv Mlađena Božovića na Opštinskom sudu Sarajevo, po optužnici Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo. Optužnicom se Mlađen Božović tereti zbog zlostavljanja o obavljanju službe i nanošenje mi tjelesnih povreda na javnom mjestu, u službenim prostorijama Fonda za povratak BiH na adresi Džemala Bijedića br. 39. 



U januaru 2018. godine napadnuto je na moj život dok sam se nalazila na liječenju i upućene su bi ozbiljnje prijetnje likvidacijom na moj mobilni telefon. Nakon ovoga bila sam prisiljena napustiti Bosnu i Hercegovinu. zatražila sam podršku i zaštitu Savezne Republike Njemačke, gdje sam nadležnim institucijama odnijela potrebnu dokumetaciju i dokaze. 



U julu 2019. godine vratila sam se u Bosnu i Hercegovinu i tada sam saznala da je krivični proces pokrenut pred Opštinskim sudom Sarajevo zaustavljen iz meni nepoznatih razloga. 

Iz Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo su me informisali da je postupak na Opštinskom sudu Sarajevo obustavljen zbog prigovora na nadležnost advokata Zorana Jovanovića ( punomoćnik Mlađena Božovića). Predmet je tada prebačen u Tužilaštvo BiH. Ovo se desilo koncem 2017. godine , neposredno prije posljednjeg napada na mene. Na moj upit zašto je ovaj predmet nakon provedene istrage, podizanja optužnice i pokrenutog krivičnog procesa pred Opštinskim sudom Sarajevo tako iznenada zaustavljen, i prebačen sada u Tužilaštvo BiH, dobila sam odgovor da su akti o tome " internog karaktera" između pravosudnih institucija. Ovakvu informaciju dala mi je glavna tužiteljica KT KS gsp. Sabina Sarajlija. 



Nakon ovoga obratila sam se glavnoj tužiteljici Tužilaštva BiH, gsp. Gordani Tadić,  sa upitom u vezi sa ovim predmetom, te sam tražila da me informiše kada je ovaj predmet prebačen u Tužilaštvo BiH. Od glavne tužiteljice Tužilaštva BiH dobila sam odgovor da se predmet nalazi u Federalnom tužilaštvu Federacije BiH?!!

Obratila sam se i Federalnom tužilaštvu F BiH, prije skoro dva mjeseca. Do dana današnjeg nisam dobila odgovor. 

Danas, dana 03. 01. 2020. godine, nazvala sam ovo tužilašto i tražila informacije o predmetu. Namjerno su me spajali sa licima i adresama koje nemaju informacije o ovom slučaju. 

U međuvremenu Mlađen Božović, koji me je fizički napao na mom radnom mjestu kom prilikom sam zadobila i tjlesene povrede , kadidovan je za ministra za izbjeglice i ljudska prava BiH. 

Kako je posrijedi zataškavanje i opstukcija u konkretnom slučaju, a sve radi kandidature Božović Mlađena, tražim da Ured disciplinskog tužioca VSTV pokrene istragu u konkretnom slučaju te procesuira i adekvatno sankcioniše lice odgovro za zataškavanja i opstrukciju u konkretnom predmetu. Posebno skrećem pažnju na uticaj gsp. Milana Tegeltije na sve moje predmete i dosadašnje prijave VSTV, a koje informacije sam dobila od uposlenika ove institucije.

U prilogu šaljem potrebnu dokumetaciju za nadležno postupanje. 

S poštovanjem, 
Irina Lovrić