среда, 1. мај 2024.

Zdravko Mamić Vaskoviću: Demantiram Vaše iznesene tvrdnje i navodne činjenice; Ne poznajem Vukelića, Bogunića, Gajića

Zdravko Mamić (foto-jutarnji.hr)


Piše: Slobodan Vasković


Zdravko Mamić, nekadašnji čelnik FK “Dinamo” uputio je demant na tekst - Maminjove “bravure": Zdravko Mamić, po zahtjevu svog kuma Dražena Vukelića, pokušavao da oslobodi narkodilera Dragana Gajića uz pomoć Sanina Bogunića, člana VSTS i tužioca Olega Čavke”, koji sam objavio 30.04.ove godine.


Mamićev demant objavljujem u cijelosti, bez ikakvih izmjena, uz napomenu da ću gosp. Mamiću odgovoriti tačno u 19 časova danas.


Demant Zdravka Mamića


Postovani gosp.Vaskovic,


Pratim i cjenim Vas rad te maksimalno respektiram posao koji radite.


Medutim,u Vasem jucerasnjem tekstu "Maminjove bravure..." u kojemu spominjete i mene i to u krajnje neprihvatljivom kontekstu/narkomafija i sl./zelim,hocu i moram da demantiram Vase iznesene tvrdnje i navodne cinjenice te Vas molim da iste objavite na svom,vrlo,citanom,blogu.


Ja,Zdravko Mamic,nikada nisam vidio,ne poznajem niti sam ikada razmjenjivao bilo kakve poruke sa osobom pod imenom Drazenko Vukelic.Tog gospodina ,za kojeg se tvrdi da je i moj kum,uopce ne poznajem i ne znam tko je i s istim nikada i nigdje nisam imao bilo kakvu komunikaciju a kamoli suradnju ili nesto slicno.Jednostavno covjeka uopce ne poznajem i nikada ga nisam vidio.


Apsolutno je identicna situacija i sa osobom pod imenom Dragan Gajic koja se spominje u tom tekstu a za koju nikada nisam cuo niti vidio niti sam do objave ovog teksta zna da postoji.Apsolutna je neistina da ne kazem laž da sam bilo koga a najmanje osobe koje se spominju u tekstu kontaktirao na bilo kakav nacin a vezano za doticnog Gajica.


Sa gnusanjem i prijezorom odbacujem sve neosnovane navode i tvrdnje koje me zele na bilo kakav nacin povezati sa narko ili opcenito krim miljeom.


U tekstu se spominje i osoba pod imenom Sanin Bogunic kojeg takoder niti sam ikada vidio,nikada na bilo kakav nacin s istim komunicirao a do ovog clanka nisam niti znao za ovog gospodina pa mi nije jasno cemu sluze i sto imaju za cilj ovakve netocne i neprovjerene tvrdnje koje se iznose u ovom clanku.


Uvjeren u Vasu novinarsku cast i etiku uvjeren sam da ce Te objaviti ovaj moj osvrt na citirani clanak.


Zdravko Mamic