уторак, 2. мај 2023.

Napad Mlako podgrijanih političkih mrtvaca

IZVOR: FOTO: SHUTTERSTOCK

Piše: Slobodan Vasković


Iskoristio sam tri minuta Prvog maja da pobrojim prijatelje. Nepuna tri minuta.


Nisam brojao neprijatelje; Pa trebali bi mi mjeseci, možda godina cijela.


Samo konstatujem nove. I stavljam ih u insektarijum. 


Najnoviju grupu neprijatelja radno sam nazvao “Mlako podgrijani politički mrtvaci”; Čine je Branislav Borenović, Draško Stanivuković i kratki lanac na kojem drugi drži prvog. 


U tu grupu spada još i četverac bez kormilara Momo i Vlado Mandić, te dva kratka lanca na kojima su Darko Babalj i Milan Miličević.


To oko kratkih lanaca je zanimljivo - Mandići drže Babalja na kratkom lancu, a on Miličevića. Nisu oni nikakve karike, niti mogu biti - jednostavno, nedostaje im kreacije. Nulirani su po tom pitanju. Toliko, da nisu uspjeli, svojevremeno, nema tome dvije godine, osnovati TV kuću sa Igorom Dodikom. 


Ali su se baaaaš okomili na mene: Nikako da shvate da “Sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava” (Džoni Štulić), pa nastavljaju da miluju glave jedan drugom vjerujući da će meni tračevima, podlim manipulacijama polomiti kičmu.


Ne mogu tome čak ni grohotom da se nasmijem, toliko mi je prejadno to “Ubjeđenje Idiotskih Glava”.


Šta mi, konkretno, zamjera ta grupa “Mlako podgrijanih političkih mrtvaca”?


Pa Istinu koju sam u posljednjih nekoliko mjeseci napisao o njima:

-Da su nesposobni da skinu režim Milorada Dodika; 

-Da su nesposobni da vode sopstvene stranke koje su pretvorili u ruševine;

-Da su zadnja linija odbrane Dodika koji je satro sopstveni narod;

-Da će ih pomesti Jelena Trivić i njen Narodni Front; I ne samo njih, već i Režim!


Posebno mi ovo posljednje zamjeraju, jer Idiotske Glave nisu svjesne da ih ogromna, zaista ogromna većina građana tretira baš kao Idiotske Glave. I da sve njihove podlosti, pakosti, pokušaji rušenja Narodnog Fronta neće donijeti njima ništa, sem njihovog potpunog potonuća.


I da nikom više nisu potrebni ti nesposobni, mentalno impotentni tipovi koji ne mogu donijeti nikakvu promjenu ni u sopstvenom dnevnom boravku, a kamoli u Republici Srpskoj.


Ili su shvatili, pa zajedno sa Dodikom&Režimom jurišaju na Trivićevu i Narodni Front.


Uzgred, Dodikova Sekta je Narodni Front proglasila za, po njih, najveću opasnost i Dodik je naložio da se sve snage usmjere na destabilizovanje Pokreta i sprečavanje njegovog širenja.


Nabrojani iz takozvane opozicije su u punoj koaliciji po tom pitanju sa njim.


Što se mene tiče, nakon svih udara Dodikovog Režima, Idiotske Glave mi služe za opuštenije tekstove, budući da nisu pametne koliko ni Kamene Glave na Uskršnjim ostrvima.


Hm, nadam se da Bakir Izetbegović neće pominjanje Uskršnjih ostrva shvatiti kao moju inicijaciju u “Krstaša”?!


Idem dalje; javio se ponovo Zoran Milanović, nadahnut kao “solarni panel” koji mu je, kao sliku, dao onaj SDS-ov Zoran Vidić, nakon što je Milanović odlikovao 103. brigadu HVO koja je počinila najstrašnije zločine nad Srbima.


Pa notorni Milanović nastavlja da brani Dodika, sa kojim je dogovorio podjelu tih odlikovanja, karakterišući ga “jedan fini dečki” kojeg napadaju, kako je rekao, Srbi Divljaci.


Nakon ove “briljantne” odbrane Dodika zaista počinjem da vjerujem da “Fini Dečki Dodik” ima, kako mi sa raznih strana poodavno tvrde, izgrađen stambeni blok u Zagrebu, ali ne na svoje ime.  


I da će Milanović, kada završin sa mandatom, biti njegov posebni agent za nekretnine.


Problem je što bi Dodik, do tada, vrlo lako mogao da završi političku karijeru. Ma naći će se već neki poslić za Milanovića.


Možda da objavi sabrana djela - Razgovori i Dogovori sa Dodikom na temu kako uništiti Divljake Srbe!