уторак, 14. септембар 2021.

NarkoDiler Željko Trnavac Simić, pripadnik ogranka Škaljaraca u RS koji vodi Zlatan Ćuk, podnijeće mi Krivičnu Prijavu zbog teksta “Vampir isisao budžet RS” u kojem sam raskrinkao Slavena Ristića bjelosvjetskog hohštaplera i njegove zaštitnike iz vrha RS, Lukača i Dodika

"Krivičar" i NarkoDiler Simić i Ćuk, šef ogranka
Škaljarskog klana u RS


Piše: Slobodan Vasković


1.

Malo je toga što nisam doživio i preživio dosad, ali nikada mi se nije desilo da mi narko diler prijeti krivičnom prijavom.


Za mene je to zaista prava novost u odnosu na, primjera radi, umobolne histerične, botove koji me zasipaju primitivizmom po nalgu šefova Sekte&Hereze.


Nakon Kloniranih pacera, krivična prijava narkodilera je zaista novost koja zavrjeđuje pažnju.


2.

Prije svega, jer su Narkodileri, sudeći prema najavi, počeli poštivati “pravni” okvir koji su, izdašnim plaćanjem brojnih sudija i tužilaca, posebno policajaca (ne svih, dosta je poštenih), stvorili u Republici Srpskoj, kojom vladaju uz nesebičnu pomoć Crvene Sekte Milorada Dodika. I u kojem je verbalni delikt kriminalizovan, ali dilanje droga, čak i onih najtežih, nije, već je to izvrsna “roba” na kojoj zarađuju mnogi visoki Sektaški funkcioneri.


3.

Narkodiler Željko Simić, uz dodatak Trnovac, ne prijeti mi otvoreno oduzimanjem života, što je zaista fino od njega, već mi prijeti krivičnom prijavom.


4.

Simić je, nema sumnje, NarkoDiler koji poštuje narkopravosuđe kojim gospodare njegovi šefovi.


5.

Evo i Simićeve najave krivične prijave:

Zeljko Trnovac Simic

Dokle ces imat srece da cvrljas ove gluposti nekažnjeno sramotno novinarska - placenice jedan sve same neistine i gluposti pises i svaki dan dodaje gas - do prve krivične Sretno



6.

Komentar je napisan ispod teksta “Vampir isisao budžet RS”.


7.

Tako djelimično “uglađeni” (djelimično, jer je prvi dio poruke uvijena prijetnja, ali ko o prijetnjama još brine) NarkoDiler zaslužio je moju pažnju, pa sam ga istražio i otkrio da je pripadnik velike i vrlo nasilne Narko Grupe Zlatana Ćuka iz Bijeljine o čemu svjedoči i naslovna fotografija. I još nekoliko detalja.


vojnik Škaljaraca Simić i šef Škaljaraca u RS Ćuk

8.

Ćuk je blizak Škaljarskom klanu, a uhapšen je, posljednji put (što se zna) u akciji u kojoj je “pala” starleta Tijana Ajfon, u Bijeljini, 28. maja 2020. godine. Tada je uhapšeno preko 30 osoba, od kojih su mnogi izuzetno opasni kriminalci-pucači i dileri droge.


uhapšeni u akciji "Kristal"

9.

Među uhapšenima su bili  i Ćuk i njegov “Krivičar” i budući podnosilac krivične prijave protiv mene - Željko Trnovac Simić, koji je, od policije, okarakterisan kao “pripadnik međunarodne kriminalne grupe”.



10.

Protiv Simića je, uzgred da napomenem, podnesena krivična prijava zbog “nedozvoljene proizvodnje i prometa oružja i eksplozivnih materijala”, dok je, valjda, dozvoljen promet opojnih droga, jer Simića ne terete za ta djela!


11.

Ranije sam objavio i tekst o Zlatanu Ćuku i Bojanu Raoniću (škaljarski i kavački ogranak u RS), sa njihovom zajedničkom fotografijom, ali mi Simić nije priprijetio krivičnom prijavom.


Mora da je to zbog činjenice da je Raonić bio posrednik u pomirenju ogranaka dva krvno zavađena klana na teritoriji Republike Srpske. Sve su prilike da je do pomirenja došlo!


12.

Simić mi nije prijetio krivičnom prijavom zbog demontiranja Despota Pljačke, ali ga je pištolj “Vampir”, na kojem su, kao i na proizvodnji skalamerije “Despot”, pare pokrali Ristić, Lukač i Dodik, definitivno odlučio da “presavije tabak” i podnese mi krivičnu prijavu.


13.

Činjenica da NarkoDiler Simić brani (i zastupa) hohštaplera Ristića nije iznenađujuća, jer lažni humanitarac među svojim poslovima ima razvijene i one vrlo "stimulativne".


Slaven Ristić

14.

To je opštepoznata stvar, ali, bez obzira na to, posvetiću joj u narednom periodu značajnu pažnju.


Što se tiče NarkoDilera Simića i njegove krivične prijave protiv mene šta da mu kažem, sem Sretno! Valjda ga neće do podnošenja krivične prijave uhapsiti sa nekim od dežurnih “telefona”! (nastaviće se)