недеља, 12. септембар 2021.

Čvorovi


Piše: Slobodan Vasković


1.

Milan Reljić iz Banjaluke je osoba koju je policija Hrvatske osumnjičila za 16 godina star pokušaj likvidacije Ljubomira Gladovića u Zagrebu, objavio je “Jutarnji list” u tekstu “Tko je plaćenik za pokušaj ubojstva tajkuna: Bio je krunski svjedok u megaaferi…”, koji je potpisao kolega Marin Dešković.



Svojevremeno sam sa Gladovićem, u njegovoj kući u Rabu, razgovarao o tome kako je preživio pokušaj atentata, a pucali su mu u usta.


Ako vam je interesantno šta je sve tada rekao Gladović i u čemu je vidio razlog za likvidaciju pogledajte razgovor sa njim koji sam objavio davne 2014. godine, krajem marta mjeseca. Mnoga od imena koja se pominju i dalje otimaju sve što očima vide. I gaze koga stignu.


2.

Kriminalci i dalje haraju Republikom Srpskom; Listom su pod šinjelom Milorada Dodika, šefa Crvene Sekte, koja ih štiti od bilo kakve odgovornosti. 


3.

Napadali su me i tada, kao i sada, što pokušajima diskvalifikacije, što pokušajima likvidacije; Džaba, nastavljam da radim svoj posao, bez obzira na horske pokušaje da me se zaustavi. Mislim na Horove Hulja koji su, za mrvice sa stola onih koji vladaju, spremni na svako zlo.


4.  

Ne odustajem od tema.


Uskoro objavljujem nove nastavke priče o Slavenu Ristiću, gangsteru koji je teško opljačkao budžet RS, ali se bavi i nizom drugih prljavih i nečasnih poslova.


Uzalud mu “narogušeni” botovi, ali da bih ga malo zadeverao dok ga ne nastavim rastavljati, evo mu teme za razmišljanje: Koliko dobro je prikrio svoje veze sa Slavišom Kokezom i njegovim Gangom? Da li sam uspio išta od tih veza otkriti?


Veze sa Acom Lukasom su mi poznate. 

5.   

Šta li misli  Ristić da li mi je poznat karakter njegovih veza sa Zdravkom Cvjetinovićem, nekadašnjim direktorom carine u Upravi za indirektno oporezivanje, koji je uhapšen, pa oslobođen, ali je nastavio da “radi”. Mahom za kriminalne organizacije.


Pisao sam i o Cvjetinoviću; Tek sada je aktuelan.


6.

Nije jedini Ristić u odličnim odnosima sa Cvjetinovićem, koji je Gospodar graničnih prelaza i propuštanja raznoraznih švercovanih roba - od tekstila do narkotika, već i Siniša Mijatović, jedan od Trojice Kumova Zvorničkog NarkoKartela, zajedno sa Zoranom Stevanovićem i Dejanom Ilićem Tigrom.

7.

Prije nego se dohvatim Stevanovića, da napomenem da je narkodiler Bojan Đokić Đurđo, pripadnik ogranka Kavačkog klana u Republici Srpskoj kojim rukovodi Dejan Ilić Tigar, Mijatovićev kum.

A Mijatović je Kokezin intimus.

8.

Na ovom mjestu se već nazire veza lažnog humanitarca Ristića i Mijatovića, ali uskoro opširnije.


9.

Nisam zaboravio Zorana Stevanovića - sutra objavljujem tekst o njemu i saradniku mu Gordanu Pavloviću Gociju - pun je neprijatnih činjenica za obojicu; Prava bruka za mafijaše njihovog kalibra; Toliko su se osramotili da mi je bilo neprijatno sve to upisati.


10.

U toku je stvaranje novog političkog monstruma, obavještava me kolega iz Banjaluke.


Ne slažem se sa njim - ništa od stvaranja novog političkog monstruma, jer je već počelo rastvaranje tog toksičnog zametka. I nastaviće se.