понедељак, 30. септембар 2019.

Tortura Hunte: U Banjaluci pripadnik Lukačevog Odreda za prebijanje šakom udario novinara Blagića



piše: S.V.

U Banjaluci je policija ponovo napala Stefana Blagića, novinara i predsjednika “Restarta”. Desilo se to u noći između 28. i 29. spetembra, a policajac je Blagića, kako on navodi, bez ikakvog povoda udario šakom.

U stvari, povod je bio što se radi o Blagiću, koji mu je uredno pokazao dokumente.

Ovo nije prvi napad na Blagića i jasno je da je riječ o sinhronizovanoj akciji napada po cijeloj RS, gdje god se mladi novinar nalazio. 

Hunta Dragana Lukača radi svoj prljavi posao - Ko god se usudi na bilo kakvu kritiku postojeće situacije slijedi šaka u glavu, pa sve do krampa u glavu, što je sljedeći potez.

Napadi na Blagića, njegovo stalno privođenje, saslušavanje, imaju samo jedan cilj - da ga se uništi i dovede u stanje invaliditeta. U to nema nikakve sumnje, jer je već i previše udara Hunte Dragana Lukača na njega da bi bila riječ o nekoj “slučajnosti”.

Nakon najnovijeg napada na Blagića, sasvim je jasno da iza udara po novinarima stoji policija, pa i onih najtragičnijih.

Blagić je sve prijavio Unutrašnjoj kontroli, ali to je postupak koji neće donijeti ništa, jer Unutrašnja kontrola je tu da bi zataškavala slučajeve policijskog nasilja. 

U nastavku prenosim objavu Blagića sa njegovog FB profila.

SADRŽAJ PRIJAVE UNUTRAŠNJOJ KONTROLI
Poštovani,
Moje ime je Stefan (Goran) Blagić JMBG 2502991... po vokaciji sam dipomirani politikolog, a predsjednik sam UG "Restart Srpska" i novinar portala Moja Hercegovina.

Ovom prilikom želim da prijavim policijskog službenika koji je u noći 28. na 29. septembar tekuće godine vršio raciju/pretres u ugostiteljskom objektu "Galerija" u centru Banjaluke. Naime, isti me je, nakon što mi je tražio ličnu kartu, udario otvorenom šakom u predjelu potiljka. Neposredno prije toga rekao je: "Aaaaa, ti si taj!"

Napominjem da nisam pružao nikakav otpor niti sam na bilo koji način isprovocirao policijskog službenika, a za to imam i više svjedoka, koji su spremni da svjedoče.

Kada sam tražio da mi policajac otkrije svoj identitet, on to nije htio da uradi. To nije učinio ni njegov kolega kojeg sam takođe pitao. Kolega mi je samo dobacio: "Idi odavde, ne traži probleme."

S obzirom na činjenicu da su policijski službenici kamerom zabilježili kompletan pretres objekta, smatram da biste se lako mogli uvjeriti u ovo što sam napisao, te identifikovati nesavjesnog policijskog službenika i najstrožije ga kazniti.

Ukoliko vam je potrebna moja dalja pomoć, stojim vam na raspolaganju. Službenika mogu prepoznati, ukoliko bude bilo potrebe.
Srdačan pozdrav!

Stefan Blagić