недеља, 16. октобар 2016.

Pisamce malom ogiju

piše: Slobodan Vasković

Vukota Govedarica, Siva Eminencija, Milan Miličević
foto: Dragan Močević, frontal.ba
Dragi moj mali ogi, pročitao sam tvoju Naricaljku.

Vrlo precizno si mapirao sebe kao jednog od većih kancera srpske političke scene, koji je metastazirao u SDS-u.

Tvoja Naricaljka što nikada nećeš biti šef SDS-a, vrhunski je dar za patologe, psihijatre, forenzičare, kako političke tako i sve druge.

ogi, ti ne pišeš, ti plačeš, urlaš, vrištiš. Iz Političkog Groba. 

Veliki Dječaci ne bi trebalo to da čine, posebno ne kada gube. Nažalost, ti ni u jednom segmentu nisi odrastao. Posebno ne dorastao. Bilo čemu. 

Ne čudi me što Naričeš, jer si bespovratno obolio od hroničnog nedostatka dostojanstva, problema nastalih velikom razlikom između tvojih ogromnih želja i skromnih mogućnosti i, što je najgore, transfera odgovornosti; Sve za šta si odgovoran, transferišeš drugima. Nagledao sam se takvih oboljelih u ovoj našoj “državi”.

Meni si učinio uslugu, pa sam nježan prema tebi: Transferisao si me u Sivu Eminenciju SDS-a, što je izvanredna Kontroverza koja Blogeru može biti samo od koristi.

Tim transferisanjem pokazao si i sopstvenu slabost: Siva Eminencija te, kako tvrdiš, razbio u tvojoj stranci, u kojoj si potpredsjednik i u kojoj si ti stalno. Kakva lična drama, tvoja.

Siva Eminencija je u tvoju stranku poslednji put ušao 2009. godine, kada je uzeo izjavu od Dragana Ćuzulana, tadašnjeg genseka. Šta misliš da je Siva Eminencija ulazio češće, šta bi tek onda bilo od tebe?!

Problem sa tobom je što transferišeš čas tamo čas ovamo, pa si me u decembru prošle godine optužio da sam u “Udruženom poduhvatu sa RTRS-om protiv Tadića”.

Tada sam bio Siva Eminencija RTRS-a, možda i SNSD-a?!

Moraš da se odlučiš, ne ide to tako, jer si onda nekredibilan. Ili sam ja, pak, Gigant. Volio bih da je ovo drugo, ali je ipak u pitanju ono prvo - tvoja nekredibilnost.

Pominješ susret sa Draganom Čavićem i sa mnom. Tačno je, dvaput sam ti dozvolio da sjedneš sa mnom.

To što pominješ je bilo drugi put: Tada si me prvo zvao na fiksni telefon (valjda su ti rekli da mi slušaju mobilni); Kako nisam bio kući, nazvao si na mobilni. I došao tamo gdje smo Čavić i Ja pili kafu.

I čekao si da Čavić ode. Onda si 45 minuta pričao bezvezarije, a ja te strpljivo slušao. Nakon 45 minuta sam te pitao što si me zvao, jer ti mene nikada ne zoveš, a ni ja tebe, na šta si ti rekao: “Možeš li da se ne baviš promjenama u GO SDS BL”?

Odgovorio sam ti protivpitanjem: “Da li si ti obezbijedio većinu za svog kandidata, jer ako nisi, znaš šta to znači”?

Odgovorio si da jesi, na šta sam ja konstatovao da me u takvoj situaciji GO SDS BL ne interesuje previše, ali da će me zainteresovati ukoliko ne budeš imao većinu, jer je to rušenje! 

Nakon toga si ti otišao. I krenuo u rušenje GO SDS BL, a ja sve to fino objavio. Kako smo se i dogovorili.

Prije toga sreli smo se još jednom i dozvolio sam ti da sjedneš za moj sto. Bilo je to prije kandidovanja za poziciju predsjednika RS, na opštim izborima 2014.

Rekao sam ti da ti ne treba da budeš kandidat, a ti si pitao zašto. 
“Jer si luzer”, odgovorio sam. I iznio još sijaset drugih argumenata.

Uprkos tome, pomogao sam ti u kampanji, samoinicijativno, bez ikakvog kontakta sa tobom, tvojim štabom ili štabom SDS-a, ali uzalud: Luzer ostaje Luzer.

Sudeći po tvojoj Naricaljki vrlo je to bolno iskustvo.

Još detalj: Vrlo je interesantno koga ti sve iz SDS-a napadaš: Miću Mićića, koji je pobijedio u Bijeljini; Vukotu Govedaricu, koji je pobijedio u Gacku i kandidovan je jednoglasno od Glavnog odbora za predsjednika SDS-a; Cicka Bjelicu koji je pobijedio na Sokocu i Dragana Mektića, koji je pobijedio Gorana Salihovića, zaštitnika Milorada Dodika. 

Dalje će SDS znati i bez mene. Što se tebe tiče, nikad ništa od tebe.

P.S. Dragi moj mali ogi, ovaploćena si kukavica, nisi smio da se pojaviš ni na Predsjedništvu ni na GO SDS i svoje stavove braniš na organima stranke, čiji si potpredsjednik. Logično, jer ni sam ne vjeruješ u njih i jer si iznio niz laži, konstrukcija, uvreda, insinuacija, kako bi opravdao sopstveni nerad, izdaju i destruktivno djelovanje.

Na taj način najbolje si sam sebe demantovao i delegitimisao.

Iz arhiva o Tadiću - Partnerstvo za Srpsku sa Dodikom
Ognjen Tadić je zajedno sa Miloradom Dodikom uništio Srpsku radikalnu stranku u Republici Srpskoj. Desilo se to tokom 2002. godine, a oni koji pamte ta vremena, sigurno će se prisjetiti da je Tadić tada, zajedno sa Mirkom Blagojevićem, survao SRS RS, opetovanim udarima na Nikolu Poplašena i vrh te stranke (posjedujem kompletnu dokumentaciju iz tog vremena). Tada je na izborima za člana predsjedništva BiH Tadić nesebično pomagao Dodiku protiv SDS-a, jer se kandidovao za tu poziciju (2002. godine), kako bi urušio MIrka Šarovića. Šarović je pobijedio i od tada njih dvojica su u vrlo lošim odnosima.

Odmah nakon Šarovićeve pobjede, Ognjen Tadić, tadašnji generalni sekretar SRS RS, pravi koaliciju sa Dodikom i SNSD-om, pod imenom “Partnerstvo za Srpsku”. 

Tu vijest objavila je agencija SRNA, a prenio “Glas Srpske” u vikend izdanju 25.10.2002. godine. Bilo je to samo tri godine nakon smjene Nikole Poplašena sa pozicije predsjednika RS, za šta je Dodik najzaslužniji.

Te 2002. godine, Tadić je bio najoštriji protivnik SDS-a, koalicije sa njima, i javno ih je optuživao za “izdaju RS zajedno sa Harisom Silajdžićem”. Danas ih Dodik optužuje “za izdaju RS zajedno sa Bakirom Izetbegovićem”. “Probosanstvo SDS-a” je Tadićeva kovanica iz 2002., koju je SNSD preuzeo 2015.  

Tadić je 2006. ušao u SDS.  

Danas je Tadić angažovan na poslovima rušenja SDS-a i radi to relativno uspješno, premda ne tako efikasno, kao u slučaju SRS RS.

Tadić je zamalo uništio Gradski odbor SDS Banjaluka, kada je 29. avgusta prošle godine pokušao da nametne svog kandidata Branka Blanušu, a nakon što je to odbijeno, jer su članovi stranke izrazili protest onemogućavanjem kvoruma, Tadić je bezočno slagao da on ima podršku GO. Pokazalo se u narednim mjesecima da je bez te podrške, te je bio prisiljen da demisionira sa čela GO SDS BL; Nastavio je da rovari i uspio je na izborima srušiti SDS u Banjaluci. Najavio sam takav rasplet.

Taj 29. avgust bio je početak njegovog pada, a Tadić se konačno survao 17.12., kada je podnio neopozivu ostavku, suočen sa odlukom deset šefova područnih jedinica SDS-a da ga smijene sa čela GO SDS BL. 

Kako sam prvi objavio tu vijest i razloge njegove ostavke, optužen sam da sam “portparol kriminalnih organizacija”, a nakon što sam istražio i objavio da je Tadić svom savjetniku Aleksandru Savanoviću nelegalno isplatio cca 160 hiljada KM, optužen sam da sam u “Udruženom poduhvatu sa RTRS-om protiv Tadića”.

Tadić mi nije oprostio, što me baš “pogađa”.
   
Budićevo pismo Šešelju: Zaustavite bolesne ambicije Ognjena Tadića
Jula 2002. godine, na čelu SRS bio je Vojislav Šešelj, a generalni sekretar te stranke Aleksandar Vučić, dok je potpredsjednik SRS bio Tomislav Nikolić.

U RS, na čelu SRS je bio Radislav Kanjerić, a generalni sekretar Ognjen Tadić.

U julu 2002. godine Drago Budić, predsjednik OO SRS Laktaši, uputio je pismo Šešelju i vrhu SRS u Beogradu, zatraživši od njega da “preduzme sve što je u njegovoj moći i zaustavi lične interese i bolesne ambicije Ognjena Tadića i Mirka Blagojevića”.

Budić je u pismu naveo da je došlo do približavanja Tadića i Blagojevića lideru SNSD-a Miloradu Dodiku.
“Riječ je o sklopljenom savezu i dogovoru sa Dodikom na sastanku održanom u Laktašima u prvoj polovini aprila”, piše Budić, ističući da su tada precizirani aranžmani dogovora, kao i to da SRS putem elektronskih medija krene u žestoku kampanju protiv SDS i PDP.

Budić je Šešelja, Nikolića i Vučića još upozorio da Tadića i Blagojevića “u njihovim namjerama niko ne može zaustaviti, pošto je Dodik u obećanjima darovit i sve obećava”. On još dodaje da je Tadić potpuno marginalizovao Poplašena i to po nalogu Dodika.

Na oktobarskim izborima te 2002. godine, Tadić je vodio kampanju po smjernicama iz štaba SNSD-a i doživio debakl. 

Prema tvrdnjama Dodikovih savjetnika, sa kojima sam razgovarao u nekoliko navrata, očito je i da je predsjedničku kampanju na izborima 2014. godine takođe vodio po smjernicama iz SNSD-a. 

Falsifikatima, manipulacijama i bolesnim lažima, Tadić je pokušao da se održi u vrhu SRS RS, ali je ta stranka 08.12.2002. godine održala Vanrednu skupštinu na kojoj je iz stranke istjeran Ognjen Tadić. Za predsjednika stranke izabran je Milanko Mihajlica.  

Iste metode koje je primjenjivao tokom 2002. godine, kako bi opstao u vrhu SRS RS, Tadić primjenjuje i od avgusta prošle godine do danas, kako bi opstao u vrhu SDS. 

Šešeljev sjemeništarac dlaku mijenja, ali prljavi način igre nikada.