недеља, 3. август 2014.

Elegični Slavuj o moćnom Rajkuli: Kuku majko šta mi uradi Rajko

Demokratsku raspravu pratio Slobodan Vasković

Slavko Jovičić Slavuj do prije osam godina bio je jedan od medijski najviše eksponiranih boraca protiv kriminala, rušenja entiteta i svake vrste devijantnih pojava. Sve dok i sam nije postao vlast pod okriljem SNSD-a.
Nakon toga, Slavuj je umuknuo, nije bilo antikorupcione pjesme niti borbe za RS, ostalo je samo klimanje glavom Velikom Šefu i nijemo pravdanje pljačke i otimačine.

Kada je Šefu i njegovim jurišnicima dojadilo Slavujevo ćutanje, eliminisali su ga iz podjele nominacija za fotelje. Nakon čega se Slavuj ponovo vratio pjesmi. Elegija mu sada najviše leži, pa se na FB ostrvio na one koji su procijenili da je potrošen, neupotrebljiv i višak i svakoj političkoj čorbi.

Slavuju su njegovi dojučerašnji gospodari gori čak i od Broza, što je vrlo vrlo teška optužba za samozvane zaštitnike srpskog sjemena.
  
Slavuj priprema novi CD, a teme pjesama su mu sopstveno stradanije od ruke moćnog Rajka Vasića Rajkule.  Ekskluzivno donosim tekst potencijalnog Slavujevog hita pod radnim nazivom: Kuku majko, šta mi uradi Rajko”!   

Slavujevo FB cviljenje
Славко Јовичић Славуј Цвеле брате подржао бих те у свему, али нећу
само из једног разлога. Држим до свог достојанства и не би било фер да сад галамим на било кога из СНСД-еа, јер не желим да се протумачи да то радим само због тога што ме нису ставили ни на једну изборну листу!
Због тога нећу, али ћу казати - Јебеш државу у којој се за било шта пита Рајко Васић, а пита се за много тога! Из свега ћу барем изаћи поштен, јер нико не може да каже да сам од било кога узео једну марку, а ако сам некоме помогао то знају ти људи, ја и Драги Бог. Исто тако, за многе богами знам каквису су – или су поштени или су лопови. Ових првих је мало, нажалост. Да нагласим - не
желим да ми било ко каже - кад су му ваљали ћутао је, сад кад су га отписали ето и ја их нападам. То себи никад нећу дозволити! Велики поздрав теби брате Аљоша и твојим пријатељима!

Славко Јовичић Славуј Да Дубравки кажем. У чему је смисао наших
живота? Само у томе да дочекамо потомке. Међутим, у политици ријетко кад ће млади доћи до изражаја. Аљоша, новокомпоновани политичари су требали бар нешто да науче од Јосипа Броза, мада сам његов највећи противник, јер је највише зла нанио Србима. Никад није био у Јасеновцу, највећем мртвом граду Срба и зашто на гробу нема петокраке итд, итд...Али да је могао да живи Броз би милион година био на власти, јер је знао да влада. Три ствари се у оном систему нису смјеле радити: Није се смјело ништа против комуниста, наравно против њега и против бораца. Броз је све дао борцима и тако се заштитио на власти од свих проблема. Ови сад су урадили све супротно.... Мали је простор да о томе говорим, а уосталом кога то
и занима?!