уторак, 1. јануар 2019.

Draško Stanivuković kod Hrama: Mene žele optužiti da sam neprijatelj; Policija me traži, ja slobodno hodam




Draško Stanivuković: "Policija traga, ja slobodno hodam. Prolazio sam slobodno pored policije, a na potjernici sam. Njihovi zakoni mene ne interesuje. U koloni koja je hodala bio sam u sredini. Neka raspisuju potjernice za kriminalcima i ubicima. Meni žele da natovare da sam državni neprijatelj.

Mogu me držati u ćeliji 24 sata, mogu pet godina, ali ne mogu da me zaustave. Mogu da me zaustave kao Milana Vukelića. Slobodno hodam u gradu u kojem sam rođen. 

RS mora biti slobodna zemlja.

Pitam gradonačelnika zašto ne najavljuje milionske tužbe protiv Toplane, protiv nezavršenih poslova? Milionske tužbe hoću protiv kriminalaca. 

Donijeću mu na prag miksetu za koju je rekao da je polupana. Pozivam sve da ostanemo solidarni, jer imamo ogromnog neprijatelja protiv nas".