субота, 11. август 2012.

Hit ljeta - Dodik: „Dozvolite li da nas jedan obični kreten iz Trna ugrozi, lično bi vas pobio“!

piše: Slobodan Vasković
 
Nemam običaj da objavljujem saopštenja stranaka i/ili njihovih funkcionera, ali ne mogu odoljeti da ne emitujem saopštenje SDS-ovog kandidata za načelnika opštine Laktaši Željka Perenčevića koje je, istovremeno, i ozbiljno i naivno i komično i tragično; saopštenje što pokazuje stvarno poimanje političkih odnosa, koje je  svjetlosnim godinama daleko od standarda koje javno proklamuju politički lideri. Perenčevićev istup je ljudski, prostodušan, potpuno iskren, izrečen u grču i pod adrenalinom i upućen sagovornicima iz komšiluka, kafane, granapa..., koji vruće glave uz hladnu pivu „bistre“ politiku. 


(Saopštenje Željka Perenčevića prenosimo u cijelosti i bez ikakvih intervencija.)

ЖЕЉКО ПЕРЕНЧЕВИЋ, КАНДИДАТ СДС ЗА НАЧЕЛНИКА ОПШТИНЕ ЛАКТАШИ
Контакт телефон: 066 / 779 705

Саопштење за медије

Тополовић (СНСД) и Војиновић (ДП) – Два пријатеља, два добра друга

Самом чињеницом да је Вукашин Војиновић (ДП) кандидат за начелника општине Лакташи испред коалиције „ВОЗИ МИШКО“ показује да се у Лакташима игра једна врло прљава игра. Садашњи начелник општине Лакташи Милован Тополовић (СНСД) зна да сам као кандидат за начелника испред СДС-а у стању да озбиљно уздрмам бастион Савеза независних социјалдемократа. И ако Тополовић нема неке велике воље да и наредне четри године сједи у фотељи првог човјека Лакташа, највише из разлога што више пара нема, он из страха од свог страначког шефа Милорада Додика мора спријечити политички „НОЦКОУТ“ СНСД-а, јер би их Миле, као што је рекао на општинском одбору СНСД-а у Лакташима, лично побио. Додик: „Дозволите ли да нас један обични кретен из Трна угрози, лично би вас побио.“ И птице на грани знају да је Милован Тополовић бацио око на мјесто министра просвјете, што он у неким круговима и јавно говори. На вријеме је видио да је изгубио подршку народа у Лакташима, младих у странци који од њега не могу да напредују, али и у административној служби општине, па се обратио свом добром другу Вукашину Војиновићу (ДП) за помоћ. Под сваку цјену се морало спријечити да нови човјек уз СДС-а СНСД у Лакташима врати тамо гдје је био пре 15 година. Још један кандидат из опозиције, тако је сматрао Тополовић, узео би један дио мојих гласова и на тај начин Тополовић неби имао разлога да се плаши свог шефа. Војиновић, који од 2009. године, по задатку Драгана Чавића, ради на томе да сруши СДС у Лакташима и да оно што ваља превуче у ДП, пристао је да помогне свом другу. Претпостављам да му је обећао нешто послије избора. Никако Војиновићу човјек, који се од једном појавио у Лакташком СДС-у и који је себи зацртао циљ да сруши СНСД у Лакташима, неодговара. Све што је Војиновић од 2009. у СДС-у разједињавао, ја сам за само три мјесеца ујединио. На те промјене је чак и један дио старог кадра у Лакташком СДС-у, који је уједно и најближи Војиновићу и који је по мени у ствари увјек радио за другу страну, дао оставке на чланство у општинском одбору. Да би Војиновић показао да није било до њега што је СДС, за вријеме док је он био Предсједник ОО СДС у Лакташима, од избора до избора падао, он сад покушава све да тај нови покрет у Лакташком СДС-у спријечи. Дуго година је био први лик Лакташке опозиције и то му је годило. Сад кад се ту појавио неко нови и кад неки људи, који су некад у том Вукашину видјели великог политичара, окрећу главу од њега, јер су препознали да он у ствари није ни П од политичара, сад то наравно боли. Тај велики опозиционар, који је по мом мишљењу, Лакташком СДС-у нанео далеко већу штету него што је било користи, иде по Лакташким селима, зборовима, сахранама и покушава да људе увјери да сам ја у ствари добар човјек али да сам анониман и из тог разлога не могу да направим резултат. На тај начин ми прави добру рекламу и они који за мене још нису чули, сада за мене знају. Општински одбор СДС Лакташи се још 12. Марта једногласно одлучио да ја требам бити тај који ће да уђе у трку против Тополовића. Та једногласна одлука Вукашину, који има ту и тамо још контакте са неким функционерима СДС-а, није била јасна. Одакле сад од једном толика подршка једном новом и младом човјеку, питао се Војиновић. Без обзира на то, на самом почетку је подржавао идеју да се опозиција удружи, али то само до тренутка кад му се јавио његов друг из СНСД-а. На задњем састанку опозиције, на ком се разговарало о томе да мене опозиција подржи, Војиновић се изнервирао и пола ме је плашио, како ја не знам у шта сам улетио и како ће ми Миле ставити лисице на руке, јер неће дозволити да га било ко у Лакташима угрози. Самим тим је показао да у мени види снагу. Ја, који Војиновићу и тој причи нисам посветио ни мало пажње, тражио сам од њега да му каже један једини разлог, зашто руши опозицију. На то је Војиновић рекао „Ја теби у ствари чиним услугу јер и кад би побједио, што није немогуће, Миле ти у Лакташима никад неби препустио власт. Ту би испао рат.“ 

Без обзира на све, ја у трку за начелника никад неби ушао да знам да немеам довољно знања и капацитета да побједим. Моја процјена је да ће на ове изборе изаћи 55% Лакташана и Лакташанки, што је негдје око 17000 грађана. Тополовић који је 2008., кад је СНСД био најјачи имао 10000 гласова, овај пут не може имати више од 7000 - 7500. Војиновић можда 1500. То значи да ће за трећег кандидата остати довољно да побједи. Наш циљ је да овај пут остваримо контакт са све и једним домаћинством и то ће бити довољно да покренемо лавину пада СНСД-а. СНСД у Лакташима није јак из разлога што је толико добар, већ му је то својим нерадом омогућио  Лакташки СДС. Нови људи у СДС ће да донесу промјену а Војиновића послије ових избора неће више бити на политичкој сцени.         

ЖЕЉКО ПЕРЕНЧЕВИЋ, КАНДИДАТ СДС ЗА НАЧЕЛНИКА ОПШТИНЕ ЛАКТАШИ
Контакт телефон: 066 / 779 705