недеља, 22. мај 2016.

CSI M

piše: Slobodan Vasković

Propustio sam prethodnih dana da objavim nekoliko informacija, zapažanja, činjenica koje mi se čini važnim. Jednostavno nisam stigao.

1.
Glavni odbor SNSD-a na sjednici održanoj 08.05.2016. godine dao je punu podršku Željki Cvijanović i zaključio da do lokalnih izbora neće biti ni promjene ni rekonstrukcije Vlade RS. 

Na taj način odložene su ambicije Dragana Lukača da postane premijer i Predraga Ćeranića da postane ministar unutrašnjih poslova. 

2.
Devetog maja održana je u Moskvi tradicionalna vojna parada, kojom je Rusija obilježila 71. godinu pobjede nad fašizmom.

Paradi nije prisustvovao Milorad Dodik. Niko iz njegovog kabineta, niti okruženja nije objasnio zašto?!

Ni sam Dodik nije se izjasnio o tome zašto ga nema/nije bilo u Moskvi.

3.
Aleksandar Vučić i Milorad Dodik trebalo je da se sastanu 18. maja u Beogradu, tvrdili su moji insajderi iz Palate predsjednika. 

Međutim, do sastanka nije došlo. Otkazan je.

Nakon debakla Kontramitinga, Vučiću nije bilo do Dodika; Dodiku nije bilo ni do čega.

Nenadu Kecmanoviću je i prije i poslije bilo i ostalo samo do honorara.

4. 
Tog 18. maja pročitao sam pisaniju Slavka Mitrovića, pod naslovom “Dan pobjede”!

Mitrović je Dodikov glavni savjetnik. Nije ni Dodiku lako. Nimalo.

Mitrović je sve o “napadu SzP na RS” zaključio gledajući klipove na Jutjubu.

Sve te ružičaste revolucije, Ukrajine, Arapska proljeća, Makedonije, Gruzije, Kanvase…, Mitrović je u hipu skont’o, sa par klikova i par ključnih riječi.

5.
Posebno su mu interesantne sekvence o upadu u parlament, Javni servis, saopštenje da je “Dodik u avionu u bjekstvu”…

Riječju, Mitrović je “CSI Mitrović”.

Uspio je u dvije rečenice raskrinkati MI 5, MI 6, MI pe’šest… Sipu i ostale agenture. 

6. 
“CSI M” nije pominjao nikakve borce pristigle iz Ukrajine. Koji će ovdje da žare i pale. 

Oni tek slijede.

Njima trenutno pune Dodiku glavu. Za nastavak serijala “Zločinački umovi”, čije sulude scenarije mu podastiru kao analitiku, tvrdeći da “okupatorske snage” pripremaju “Istrage gospođice Fišer”!

Ranka Mišić u glavnoj ulozi.

7.
Mitrovićev tekst pročitao sam dvaput - kakva dobra zajebancija sa Dodikom.

Naravno, pri čitanju sam koristio maksimalne mjere obezbjeđenja i zaštite od nervnih bojnih otrova. 

8.  
Prije pada, kamarila okupljena oko Slobodana Miloševića podmetala je političkim protivnicima mačke. I to nekoliko komada. 

Kamarila oko Milorada Dodika je baš uznapredovala - podmeću političkim protivnicima roditelje. 

9.
Bio sam juče kod majke i oca. Za svaki slučaj sam ih priupitao: Da vi mene niste možda usvojili?

Da više nikada nisi gledao Javni servis, narediše mi. 

Mati uzgred progunđa: “Malo su im mačke bile, mačka im…”!
Otac samo doda: “Razderaću im ja lično mačku, ako se usude”!

10.
Kućni mačak lagano napusti boravak. Postalo je prevruće.

11.
Komšinica ima desetak mačaka. 

Nema šanse da dokažem da nisu moje, ako krenu sa njima na mene. 

12.
Najnovija Teorija Zavjere glasi: “Vučić je naredio svojim medijima da brutalno napadnu Savez za promjene 14. maja, jer je na taj način htio da anestezira Dodika, kako bi ovaj mislio da ima podršku Beograda. A Beograd, ispod žita, snažno podržava napore Saveza da skine Dodika”!

Dodatna argumentacija: “Vučić ne voli Dodika, nikada mu nije oprostio onaj ‘pobačaj’”!

CSI M ima pune ruke posla. 

Valja opet na Jutjub. 

“Dani pobjede” tek slijede.

13. 
Slijede i novi Protesti. Ali, o tom potom ili, kako bi to duhovito rekao jedan moj prijatelj, “otome potome”!