уторак, 15. април 2014.

Psihopatologija Režima: OKP Kozomara

Piše: Slobodan Vasković

Poštovani čitaoci, RODITELJSKA PAŽNJA.
U tekstu koji slijedi koristiću jezik koji svakodnevno upotrebljavaju pripadnici aktuelne vlasti (intenzivno ću kopirati vokabular Milorada Dodika), a koji nije primjeren mlađima od 30 godina, te preporučujem da sve do tog uzrasta spriječite da čitaju redove koji slijede.

Veoma mi je interesantan rad napuhane ćelave bolesne patološke frustrirane iskompleksirane prestravljene novinarske MRCINE, koja se odaziva na ime Anđelko Kozomara.

Ta patološka kreatura, ogrezla u dugovima teškim milione maraka, ne izlazi iz čmara Milorada Dodika, u pokušaju da se spase finansijske katastrofe u koju je upao, ubijeđen da je sposobni binzismen, premda je riječ o nevjerovatno nesposobnom tipu, koji je u stanju pokvariti i givikt. Zavalio je čitavu porodicu u dugove, pa sada otplaćuju njegove kredite.

Nakon što sam tu lažnu novinarsku veličinu razorio u seriji tekstova (vidi vezane tekstove), u kojima sam do detalja istražio i obrazložio njegov kataklizmični biznismenski rad, postao sam meta „Euroblica“, koji ta BUDALETINA uređuje.

Tako je nedavno psihopatološka kreatura pripustila na mene Emira Kusturicu, što mi je omogućilo da sa Nemanjom, vrlo detaljno, prebrišem cijeli „Andrićgrad“. I to uzduž i poprijeko. Pa sad sav sija i blista na višegradskom suncu.

Očito je POLUDEBIL, što Anđelko Kozomara jeste, nekako razumio da je Kusturičin upljuvak bio ćorak, te se POLUIMBECIL nanovo nameračio na mene u uzaludnom pokušaju da me difamira.

Tolika je to POLUKRETENČINA da najnovijim „udarom“ čak potvrđuje sve što sam ja objavio, a cijeli taj idiotski članak, koji je potpisao jedan od njegovih crva, objavljen je isključivo zbog rečenice koja glasi „Najviše je o tome pisao jedan bloger, koji inače važi za novinara koji piše neistine i kleveće ljude, pa je do sada izgubio više sudskih sporova zbog klevete i laži“.


Taj bloger sam ja, a tekst u Euroblicu pod naslovom „Dodikova podrška novom rukovodstvu“, odnosi se na sokolački „slučaj Čolović“ i, gle čuda, potvrđuje sve što sam objavio na svom blogu.

Ali kako objasniti POLURETARDU Kozomari da je apsurdno nekoga optužiti da objavljuje laži i istovremeno potvrditi sve navode iz tekstova optuženog?!

Nikako se to ne može objasniti tom POLUMENTOLU.

MRCINA ostaje MRCINA i nastavlja da zloupotrebljava „Euroblic“, ali to je već stvar vlasnika tog lista, koji su diozvolili da im NESPOSOBNI POLUKRETEN uništi novinu i uruši tiraž.

Da na ovom mjestu objasnim zašto je Kozomara POLUKRETEN, a ne KRETEN. Pa zato što je on sve NAPOLA – POLUPISMEN, POLUČOVJEK, POLUCRV, POLUUDBAŠ, POLUPSIHOPATA, POLUBUDALA...; Jedino je KOMPLETAN LAŽOV!

U nastavku koristim ključne riječi Dodikovog vokabulara: Psihopatološki patološki frustrirani podmukli lažljivi galamdžijski spekulativni „ajd ne seri“ TIP, pored kojeg prolazim kao pored kioska, nikako da se izliječi od opsesije zvane Slobodan Vasković.

Dijagnostikujem da je Kozomara obolio od opsesivno-kompulzivnog poremećaja.  
Opsesije su neugodne i uznemirujuće ideje, misli, slike ili impulsi koji neprestano ulaze u um, stalno se ponavljajući. Osoba sa OKP opsesivne misli doživljava kao iz vlastititog uma, a ne kao nametnute izvana. Opsesije nisu pretjerane brige o stvarnim životnim problemima.
Kompulzije su ponašanja ili akti koje osoba s OKP-om osjeća da mora izvršiti, iako većinom zna da su to besmisleni i pretjerani rituali. Vrlo je teško oduprijeti im se, jer se osoba s OKP-om osjeća anksioznom dok ne izvrši ritual.

Čitajući napise o meni u „Euroblicu“, tvrdim da predstavljam impuls koji stalno ulazi u Kozomarinu ćelavu glavurdu, neoprestano se ponavljajući.

Pri tom, Kozomaru rasturaju dodatno Kompulzije, kojima ne može da se odupre, a u čijem središtu sam ponovo Ja - prebijen, osakaćen, ustrijeljen, izrešetan, potvrđen..., pa ponovo prebijen, osakaćen, ustrijeljen, izrešetan, potvrđen..., pa ponovo...

Sigurno mu je teško, izuzetno teško, živjeti sa samim sobom.